|
| quote: | Originally posted by Optimus
ghehehe, ff downen morgen, die cd klinkt lekker Maik (THE SECOND TRIP WOOHOO!!) |
Okeej dan! 
En waarom morgen pas downen?? nou nou nou.....
whehe
Die DHHD is trouwens die PROMO plaat die in van DJ Luna gekregen heb! Echt een vette plaat! 
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
|