טוב
שבוע הבא מה-22 עד ה-27
יש את סבב הגיבושים של גיוס מרץ
בשבילי זה הסיכוי הממש לפני אחרון להגיע באמת
למשהו שאני ממש רוצה לעשות - להגיע לסיירת ולא סתם
לגדודים בקרבי
אני ממש רוצה להגיע לדובדבןומקווה שאני אצליח
אם לא... ...אז יגיע באמת הסיכוי האחרון שלי שיהיה כבר בתוך
הצבא - גיבוש יח"טיות
בקיצר רציתי לשאול אם לעוד מישהו יש בשבוע הזה גיבוש ?
או אולי אפילו בתאריך שלי
25.12
?
___________________
-=Trance isn't Just Music - It's a Way of LIFE=-
*fav producer:Alphazone
*fav. football club:Inter FC ! ! !
Dec-18-2002 10:59
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
שיהיה בהצלחה אח שלייי
אני בינתיים לא קיבלתי כלום
:P
בכל אופן אם יהיה משו אני יודיע
___________________
Dec-18-2002 11:02
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
וואלה אח שלי שיהיה לך בהצלחה
אמרו לי זה גיבוש אחושילינג קשה
לא קיבלתי עוד כלום אני...
___________________
.
Dec-18-2002 12:48
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
שיהיה לך בהצלחה!
בעיקרון הגיבוש הכי קשה זה הצנחנים
אני לא יסביר עכשיו כי אני ממהר
אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-18-2002 12:56
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל
מה הקשר לגולני אני לא מבין?
גולני היא לא יחידת התנדבות כמו שהרבה חושבים!!
משבצים אותך לזה
להיות בסיירת של גולני זה כבר משהו אחר...
___________________
.
Dec-18-2002 12:58
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
בדיוק
יו הכי הרג אותי אתמול במסלול משולים
נגיד אתה מדלג על הסולם הראשון בזה שעושים הליכת מתחים
אז מעיפים אותך מהיחידה ישר
הכל בנוי על אמון....
וגם היה עוד מדהים הסיפורים על המסלול קצונה
27 דקות
4-6
עובר
___________________
Never again.
Dec-18-2002 13:18
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
אחייי שיהיה לך בהצלחה
ודבר שני דיברתי עם חבר שלי שהיתגייס לדובדבן לפני שבועיים ככה הוא אמר שהגיבו הוא הרוב כושר והרבה עזרה זה מה שאני יודע
מזכיר קצת את הגיבוש טיס
Dec-18-2002 17:24
warpedd_
until when?!
Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana
בהצלחה בגיבוש אח שלי
גיבוש צנחנים באמת לא קל למרות שהוא הכי קצר-בערך יום וחצי
Dec-18-2002 17:45
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
יש מצב שאני ילך לצנחנים כי בפנים יש תיחידה שאני רוצה "עוקץ" בכל אופן
אמרו לי שאני צריך ליפול בגיבוש של צנחנים ואז יש לי אפשרות ליבחור בעוקץ
___________________
Dec-18-2002 19:07
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by clubber@work
טוב
שבוע הבא מה-22 עד ה-27
בהצלחה אחי !
מקווה בשבילך שתעבור לדובדבן כמו שאתה רוצה
אימנתי את דובדבן כבר פעמיים - הם אחלה חבר'ה
והאוכל שם פצצצצצות !!!
לא שזה אתגר אבל הוא יותר טוב ממה שיש לי בביית בטוח !
האוכל הכי טוב בצבא זה שמה - הבסיס שלהם דיי קרוב
לבית אל
במחסום בחיזמה פשוט לוקחים ימינה במקום שמאלה ...
קיצר - בהצלחה אחי ואם לא דובדבן הצנחנים
גם אחלה - יש לי שם הרבה חברים ... יש גם את היחט"יות
שלהם והם בכלל סוף...
ועכשיו לכל האחרים שדיברו פה שטויות :
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שיהיה לך בהצלחה!
בעיקרון הגיבוש הכי קשה זה הצנחנים
???!?!???
סלח לי אחי אבל הצנחנים ממש לא קשה ...
יש את הקטע עם השקי חול שהוא קצת שובר אבל סה"כ הגיבוש
הזה נחשב מבין הגיבושים בצה"ל לאחד הכי קלים אם
לא הכי קל ! אל תשכח שזה לא סיירת זה כולה גדודיסטים !
היחטי"ות שלהם זה גיבוש קריעה אבל הגיבוש הזה הראשוני לצנחנים דובדבן
הוא נחשב למאוד קל בצה"ל ביחס לאחרים ...
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל
?!?!?
איזה שטויות אחי תפסיקו להיות צעירים !!!
באל לי לבכות שאני רואה את זה ...
מוש אני מחכה לפרשנות מאוד מהר !!!
quote:
Originally posted by Hell_Copter
להיות בסיירת של גולני זה כבר משהו אחר...
זה נכון - לגולני יש את אגוז שזאת סיירת דיי טובה
פעם הם היו יותר נחשבים והיום הם כביכול קצת
ירדו מבחינת יכולת ומבצעיות אבל עדיין תותחים ...
רק ירדה היוקרה שלהם קצת
ויש את פלס"ר גולני שזה יחט"ית פצצה שבאמת כולם שם
סוסים אחושרמוטה !
בין הפלס"רים היותר טובים והיותר מבצעיים ...
quote:
Originally posted by itamarsan
שהגיבו הוא הרוב כושר והרבה עזרה זה מה שאני יודע
מזכיר קצת את הגיבוש טיס
באמת הרוב כושר שם ומקדרים אותם (יענו מתזזים) אחושרמוטה
בקטע הזה הם אחוש מסכנים ...
אבל מה הקשר לגיבוש טייס ???
זה בדיוק להיפך בטייס צריך שכל וקצת כושר
ופה צריך יותר כושר
בדיוק הפוך קיצר ...
quote:
Originally posted by Sniper
יש מצב שאני ילך לצנחנים כי בפנים יש תיחידה שאני רוצה "עוקץ" בכל אופן
אמרו לי שאני צריך ליפול בגיבוש של צנחנים ואז יש לי אפשרות ליבחור בעוקץ
לא בדיוק
חבר שלי ניסה את זה וכמעט אף אחד לא מגיע לשיטה הזאת
קשה מאוד להגיע לעוקץ למרות שהיא לא מה שעושים ממנה
בכל אופן תעבור את הגיבוש צנחנים\דובדבן ועדיף לדובדבן ואז פשוט תבקש עוקץ ...
אם לא יתנו לך תיגש ליחטי"ות שלהם ותעבור גם אותו ואז תבקש שוב וכבר יתנו לך
לעוקץ מגיעים המון שהיו בגיבוש חובלים למשל , מגלן וכל מיני כאלה
נגיד חבר שלי (רועי אני מדבר על זינגר) נפל מ-669 והיה לו ראיון לעוקץ ...
לסיכום יא צעירים !!!!!
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Dec-18-2002 19:37
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
מלא פורשים באמצע הגיבוש ככה שמפסיקים אותו
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!