armin van buuren (en spider meen ik, te lui om op te zoeken)
komende zaterdag van 3.30 tot 6.00 in de <<0>>:
armin van buuren (en kid vicious)
nou ist idee dr om met een groupie naar BEIDE feesten te gaan , maar nou vroeg ik me dus zo af wie ik nou waar kan verwachten
ik PROBEER dr bij te zijn (het opstarten van een draad zoals deze legt mijzelf toch ietwat druk op ), maar me is wat slapjes lately... nog ff onzeker dus maar als ik dan donna's enthousiasme lees krijg ik spontaan weer de kriebels van: ik MOET !
dusss..
[offtopic]
he mods, moest die fotodraad nou echt dicht?
[/offtopic]
[edit]
laat maar , mooi zo, dan verdwijnen die lelijke pics van mij ook naar de kelder
[/edit]
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-22-2002 23:41
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Volgende week zaterdag ben ik waarschijnlijk van de party in de Eau. Beetje afhankelijk of ik nog iemand mee krijg, dit gaat me wel lukken.
___________________
Down-Under was da bomb
Dec-23-2002 00:31
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Ik ben dan op vakantie... dus zit er nie in voor mij helaas...
Dec-23-2002 03:06
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Lijkt me wel tof (XL dan, niet de O). Was er ook toen Armin zn CD-presentatie hield voor AVB004, in het toenmalige Kremlin. Benieuwd of ze veel veranderd hebben.
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Dec-23-2002 11:24
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik wil dan ook al naar the bridge en naar QT13 en ik moet eigenlijk mijn tentamens leren
dus ik denk dat ik niet ga!!
___________________
Ga eens dood!
Dec-23-2002 12:15
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
als ik in t land was geweest had ik wel gegaan, maar helaas. ben er niet bij...
Grtzz
WooT
Dec-23-2002 18:07
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Jah en vinnik mooi kut!
Niemand wil met ons mee kolkie
What shall we do,nog steeds beide clubs of gewoon naar de eau : armin en kid vicious?
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Dec-23-2002 22:07
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
normaal gesproken zou ik zo mee zijn gegaan, allen ik heb de dinsdag erop al Qontact en ik moet ook nog leren de hele vakantie...
kon het niet een maandje later worden gehouden ofzo?
Dec-23-2002 22:30
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
quote:
Originally posted by Optimus
normaal gesproken zou ik zo mee zijn gegaan, allen ik heb de dinsdag erop al Qontact en ik moet ook nog leren de hele vakantie...
kon het niet een maandje later worden gehouden ofzo?
Ahum..
mietje
Dec-23-2002 22:33
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by total woot
Ahum..
mietje
maar ik rook niet
Dec-23-2002 22:35
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
Ahum, Ik OOK niet (meer )
Dec-23-2002 22:43
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Donna
Jah en vinnik mooi kut!
Niemand wil met ons mee kolkie
What shall we do,nog steeds beide clubs of gewoon naar de eau : armin en kid vicious?
Sorry, ik kan jullie ook niet uit de brand helpen
Ik had deze van te voren op mn partylist staan (tenminste, de eau dan ) maar ik moet het hele weekend werken, helaas..