KHEEEEEDAN, plaats hier je gare foto's van de bitches die je heb gebruikt offuh die jouw hebben geplayed (whehehe LOSURRRRZZZ)....offuh dat ze genomen wordt door je beste maatje........offuh.....alleen der tieten laten zien mag ook (HE HENKIE!! )......mannen mogen ook wel geplaatst worden (maar alleen door Glanis!!!! )
Omdat de oude thread is geclosed hier maar een nieuwe.. Als jij een echte bikkel bent (en ex-en hebt (aangezien 50 % hier nooit het daglicht ziet best het overwegen waard)) post hier dan een foto (of meer) van je ex-en..
oja, definitie van een ex:
meisje waarmee je in ieder geval een x gezoend hebt
om maar gelijk het goede voorbeeld te geven:
2 avonden (linker)
1 avond 1 date (rechter)
2 weken :x
Dec-27-2002 00:12
Switch
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location:
sorry gen foto van mij, de laatste heb ik verbrand met een sigaret
Dec-27-2002 00:18
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Er hebben geen verschrikkelijke exemplaren mijn liefdesleven gekruist...
Mja ok misschien toch wel... Maar daar heb ik dus echt geen foto van... Wat DENK je wel?
Dec-27-2002 03:03
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
OKee, de donkere dagen inhet leven van New Wave
Linker
Linker
___________________
Allemaal gelul!!
Dec-27-2002 10:15
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
hehe tim die 2de
maar het kan allemaal veel erger, eff foto zoeken!
jaja De meeste van jullie kennen m wel...rara welke van de drie
(hoi Frans en Kolkmannetje )
Maar valt niet onder de categorie gaar, stop m maar gewoon onder "ex"
Ik heb eigenlijk geen gare exen want ik ga alleen voor lekkere gozers [arro mode off]
Wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Dec-27-2002 14:31
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Sja exen...
Ach,elke ex heeft zn goede en slechte dingen voor me gedaan,de 1 wat meer dan de ander maar zelf ben ik ook de ex van een aantal en heb ik ook mn goede en slechte dingen in de relaties gegooid.
Of ze nu lelijk of knap zijn vlgns de volksmond,je valt op iemand om bepaalde redenen.
Dus nee,geen foto's en andere ellende van mijn exen hier,wrom zou ik,the future is now,forget the past...
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Dec-27-2002 15:29
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Donna
the future is now,forget the past...
Yeh indeed,scot project,maar tis ook gewoon een waarheid,anders slinger ik er niet mee in de rondte
Als je teveel naar gisteren kijkt vergeet je je voor te bereiden om de dag van morgen door te komen zoals je t wilt
Plus het feit dat geschiedenis nog nooit toekomst is geworden,behalve voor Marty dan
En dan komt r ook nog s bij dat wanneer mensen teveel piekeren ze daar rimpels van krijgen en dat kan ik me natuurlijk niet permitteren
Duz,exen zijn past,als ze nu nog in mn leven zouden moeten zijn was dat wel zo geweest.
Dat mensen altijd zo over exen door blijven zaniken en hoe slecht ze wel niet zijn betekend dat er gevoellentjes zijn gekwetst,en sja,das beroerd,maar deal ermee ipv ermee te adverteren
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves