|
Wel grappig.
Nr. helemaal de hemel in prijzen en zodra die uitgemolken wordt door Radio/TV opeens tot meuk gebombaderen. 
Nagoed, t zal allemaal wel.
Ik kan zo niet een slecht nr bedenken omdat ik die meestal nie luister dan 
Maar ik heb iig wel een hekel aan Svenson & Gielen nr's!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Last edited by eXos on Dec-16-2002 at 12:19
|