Ik hoorde het zaterdag al en nu heb ik een mooie tekst kunnen jatten van q-radio.com
Vanaf Januari 2003 zullen Cross en Emjay een maandelijkse residency krijgen bij CLUB Q. Cross en Emjay welbekend als bedenkers en initiators van de #1 clubnight of Holland 2002 ( Lucky Strike Dance Awards) "Kremlin" en "VAN DIEPENS DANCE DEPARTMENT" op RADIO 538 hebben hun jarenlange ervaring in de dance scene gebundeld om een serie nieuwe feesten neer te zetten. Vanaf Januari zullen Cross en Emjay met hun nieuwe avond "FAKE", for real people only !! maandelijks het dak eraf gaan blazen bij CLUB Q. Cross en Emjay nemen dan CLUB Q in control, gaan laten zien waar ze voor staan en nemen de bezoekers mee naar de hoogste sferen met de beste platen. CLUB Q verheugd zich dan ook erg met de komst van Cross en Emjay en heet hen en "FAKE" van harte welkom. Tevens is Dj C Jay aan het CLUB Q Dj team toegevoegd om in 2003 op de zaterdag nog nadrukkelijker de klemtoon te leggen op progressive/techhouse. Naast o.a Pacific - Quintin - C Jay - San - Cross - Emjay zullen de volgende dj's naar CLUB Q komen om dit te onderstrepen namelijk: Lucien Foort - Peric - Sander Kleinenberg - Andy Jarrod - Per - Lemon 8 - Michel de Hey - Quiver - Remy en Chris Fortier zullen de komende maanden in Zwolle bij CLUB Q te zien en te horen zijn. Warmte genoeg dus bij Club Q om de winter goed door te komen met "the future sound of the underground".
WE DON'T CHILL IN WINTERTIME, WE PARTY !!!
Kijk dat noem ik nog ééns programmeren
owja dan gooi ik de geruchten voor kremlin ook maar meteen naar buiten...
Gerucht 1:
Feest wordt gehouden in statenhallen
Gerucht 2: Residents,,astrid, don diablo en lucien foort....
Jammer maar helaas..
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Dec-24-2002 15:35
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Mooie programmering, jammer dat Club Q in Zwolle ligt
___________________
Sasha!
Dec-25-2002 00:03
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Mooie programmering, jammer dat Club Q in Zwolle ligt
Gaaf!! Hehe...zal ik toch wat vaker buiten school om in Zwolle te vinden zijn.
Ik vind de Q echt wel heel relaxed, maar het Zwolse volk is toch niet echt van dat club-volk. Wil evt. zwollenaren niet beledigen hoor...Als er bij de Toog (hele kleine 16jarigen kroeg) een t**ring rij buiten staat, en bij the Q het half leeg is op zaterdag ga ik toch twijfelen.
En waar is DJ Treble, die draait daar toch ook altijd! Das de eigenaar van Dance Life Records. Zouden ze hem ontstagen hebben?
___________________
-I LOVE TECHNO-
Dec-25-2002 09:00
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Re: Club Q Verwelkomt Cross & Emjay
quote:
Originally posted by magrec
owja dan gooi ik de geruchten voor kremlin ook maar meteen naar buiten...
Gerucht 1:
Feest wordt gehouden in statenhallen
Gerucht 2: Residents,,astrid, don diablo en lucien foort....
Jammer maar helaas..
oe oe oe dit is wel interessan
en die programring voor de Q is ook lekkerrrr, ik moet maar es mijn rijbewijs gaan halen kan ik ook gaan
Dec-25-2002 13:46
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
hmmmmmz, toch maar es een keer kijken dan... nog STEEDS nooit geweest daro, hoewel ik toch echt elke dag in zwollywood kom
probeer dr als s/k komt toch ff bij te zijn..
maar opzich wel geinig dat een 'moeilijke' stijl als progressive alleen maar in zon gat als zwolle een beetje vertegenwoordigd is nu
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-25-2002 22:28
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Ze willen meer publiek uit het westen trekken.
Dat lukt ze nu ook wel, maar het gaat ze helemaal lukken als ze die sluitingstijden ééns zouden veranderen...zodat mensen ook met de trein e.d kunnen komen en zodat ze 2 grote guest dj's op 1 avond kunnen gaan programmeren en voor de hardstylers onder ons is de Q ook leuk aan het worden want zo'n beetje elke vrijdag gaat nu hardstyle avond worden.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Dec-26-2002 08:55
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
OMFG
Saturday 10-mei The Sessions vs Club Q Club Q, Zwolle 22,00 / 04,00 Cass, San
en dat voor niet meer dan 15 €
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Dec-27-2002 17:08
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Die plannen van The Q zien er goed uit! 1 Februari ben ik vrijwel zeker van de partij als Sander Kleinenberg daar komt draaien...
Lijkt me trouwens sterk die geruchten over Kremlin. Astrid en Lucien Foort zijn toch ook al resident van XL?? En de Statenhal zou echt te stom voor woorden zijn als ze daar een feest gaan geven. Zou er dan niemand van de organisatie van Kremlin aanwezig zijn geweest bij het "debacle" van Capital?!
Dec-29-2002 15:45
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Die plannen van The Q zien er goed uit! 1 Februari ben ik vrijwel zeker van de partij als Sander Kleinenberg daar komt draaien...
Lijkt me trouwens sterk die geruchten over Kremlin. Astrid en Lucien Foort zijn toch ook al resident van XL?? En de Statenhal zou echt te stom voor woorden zijn als ze daar een feest gaan geven. Zou er dan niemand van de organisatie van Kremlin aanwezig zijn geweest bij het "debacle" van Capital?!
Tsja ik hoop dat het niet waar is ook maar goed astrid was en is kremlin's most favorite. Daarnaast is kremlin opgekocht door 1management (door dezelfde persoon die ook de baas is van 1management zo zeg ik het goed ) en astrid heeft onlags nog een speciale kremlin cd gemixt voor een magazine, ik denk wel dat je haar iig op één van de kremlin feesten zult zien/horen.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Dec-29-2002 15:54
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Location: Tha ClUB
quote:
Originally posted by magrec
Daarnaast is kremlin opgekocht door 1management (door dezelfde persoon die ook de baas is van 1management zo zeg ik het goed )
Dus de kans is groot dat we Erick E (een van de 4 oprichters van 1Managment) tegenkomen als Kremlin ooit nog wat gaat doen...
En Astrid heeft nog steeds wel op haar site staan dat ze resident is bij Kremlin (ook op haar nieuwe site, die pas geleden vernieuwd is), dus ik neem aan dat zij ook nog wel aan het draaien komt tegen die tijd.