Merry Christmas and a Happy NewYear
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
prettige kerstdagen en een geil nieuw jaar!!
___________________ I hate the global warming hoax
Ehmmm... ja... Hohoho enzo... Ik heb trouwens wel 1 kerstkaart gehad dit jaar Da's nog triester dan helemaal niks Owja, en 2 e-cards
quote:Originally posted by Blik Merry Christmas and a Happy NewYear Van hetzelfde
___________________ Down-Under was da bomb
merry xmas van de duitse kutmoff ook wel known as dEEkAy
Iedereen hier fijne kerstdagen en alvast een heel goed 2003!
Yo partypeople! hele fijne kerstdagen en een super nieuwjaar! knal der op los! ik ga nu aan mijn kerstontbijt beginnen
___________________ Sasha!
pfff kerststress achter de rug zodat ik eindelijk aan mijn kerst kan beginnen. Fijne kerstdagen en een pretig nieuwjaar. Effe me kerststolletje opeten. Laterss
yoyoyooyo fijne kerst dagen mensen en moderators
FIJNE KERST ALLEMAAL!!!! dat van dat nieuwe jaar komt nog wel GreetZ, DC
___________________
nou, dan ik ook maar: erg vrolijke kerst toegewenst, da je je eigen nog dikker vreet dan je al bent en een geweldig nieuwjaar!!!! En mensen, niet te zat heh
___________________ check my website: www.riechels.nl
hier in noorwegen is kerst vooral kerstavond (gister dus al cadeautjes en veel drank ) Iedereen een hele goede kerst en een SUPERPHAT NIEUW FEESTJAAR Grtzz WooT
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA