??Trance Uitsterven???
Hoe lang kunnen we nog genieten van Trance? Sommigen vinden misschien dat Trance zijn grootste tijd gehad heeft, terwijl anderen vinden dat Trance net goed aan het opkomen iz.. Wat vind jij?
Ik denk dat we sowieso nog 2/3 jaar kunnen NJoyen, maar wat als het allemaal ooit eenz over iz? Wat dan?? Laat je mening horen (naja zien anywayzz) en thnx alvast..
Laterzzzzzzzzzzzz
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|