|
Laatste film die ik gezien heb is Ice Age, zo'n animatie film van disney, ach vond wel grappig
Heb Training Day ook gezien, wel leuk maar niet zeg speciaal, vond verhaal beetje vaag.
Oja Jay And Silent Bob Strikes back heb ik 2 weken geleden gekeken, die vond ik wel grappig (ok ok beetje "oude" film ) Is best droog die film.
Hopelijk heb ik vanavond Black Hawk Downe (goede versie, andere versie deed cd1 het niet)
Tja het inet is hier beetje te langzaam om allemaal films binnen te halen! Doe er nogal lang over dus ik download ook niet alle films.
___________________
Zarch
|