Ok, nu tänkte jag skryta lite, 
Checkade in på hotellet vid Paddington Station klockan 15:00 på Fredagen. Lämnade våra prylar och drog till Camden, (norra delen av centrala-London). Köpte cola-patroner och rullpapper i en tuff liten "drug-paraphernalia affär", handlade lite gräs av en stor svart kille i ett gatuhörn innan vi hittade in till Cyberdog. Astuff stor affär med massa coola kläder där jag tjackade en ljusblå tröja med Cyberdogmärke på, två beads-armband och några glowsticks.
Efter detta drog vi och käkade vid en italiensk restaurang precis vid vårt hotell, innan vi köpte några smirnoff-ice som vi drog i oss på hotellrummet med lite av vår röka, som visade sig vara kass, jaja...
Vid 22:30 drog vi till Camden Palace och klubben Peach där Armin Van Buuren skulle spela. Så fort vi ställde oss i kön till klubben frågade en snubbe oss om vi "behövde några piller", vilket vi juh behövde, . Köpte fyra röda Volkswagen innan vi drog in på klubben och kollade runt lite. Tuff inredning, 3-4 våningar, så det såg ut ungefär som en gammaldags teater. Innan Armin började spela vid 1:30 var det ganska halv-kass house musik, så vi petade varsin tablett och började dansa. Armin spelade ett helt gudomligt set, när han så köre igån sin egen lilla remin av Solar Stones - Seven Cities, peakade jag nåt enormt och mådde mer än bra, var i *himlen*. Svårt att beskriva hur bra man mår, och ganska onödigt, ni får pröva själva, . Dansade som en dåre tills Armin var klar, stannade ett tag till innan vi tog em svarttaxi hem till hotellet.
Var helt klart en hyfsad förfest till GKGG...
13:30 nästa dag kom bussen till King's Cross station som skulle ta oss till Stratford-upon-Avon, Long Marston Airfield, och Godskitchen Global Gathering 2002. Efter en bussresa på 5 timmar. men en paus halvvägs och en dubbel cheesburgare, så var vi framme vid 18:00, missade således de första två timmarna pga att ettans växel pajade på våran buss-jävel... men men.
Vid ingågen kom en liten hund och nosade på mig, höll på att skita på mig, innan snuten med hunden rykte iväg den, *phew*. Våra glowsticks som vi inhandlade på cyberdog fick vi inte ha med oss in av någon diffus anledning, . Inne på själva området hade dem byggt upp en fet nöjespark förutom de sex arenorna. Vi kollade runt ett tag innan vi lyssnade på ungefär halva Signums sätt i Gallery arenan, då vi gick till Godskitchen arenan och lyssnade på resten av Tall Pauls sätt.
Sen var det dags för Tiësto. Killen gjorde en enorm entré och folk blev helt galna när han började spela. Lyssnade på mer eller mindre hela hans set innan vi gick och vilade oss lite.
Engelsmännen klär verkligen ut sig när dem festar, såg en snubbe med sin flickvän i kedja efter sig, två snubbar på styltor och nån slags "robot-rustning". Alla var hur e-ade som helst...
Medan vi väntade på att Ferry Corsten skulle börja spela gick vi runt och smplyssnade på alla andra arenor, missade dock helt Colours arenan och John Digweed...
Nu knarkade vi lite mer, och gick och lyssnade på en halvtimme av Ferry Corsten set, som inte alls var kul att lyssna på, så vi gick och lyssnade på Armin istället.
När vi gick till Armin så var vi lite besvikna på Ferry, den besvikelsen la sig dock snabbt när vi började lyssna på Armin, ett helt ENORMT set spelade han.
Nu inträffade dock nåt som kunde ha förstört hela min upplevelse, mitt i min peak under Cafe del Mar(co) så kände jag hur det ryckte till i mina glasögon. Vips så var dem borta, . Jag ser ganska dåligt så jag hittade dem inte heller. Förbannad och ganska ledsen satt jag mig ner vid tältkanten och bara lyssnade på musiken. Började tänka massa skumma tankar (knarktankar...) om hur det var meningen att jag skulle tappa min brillor å grejer, men mådde bättre och bättre eftersom Armin spelade så enormt bra, kom fram till att jag inte tänkte låta mig nerslås av mina förlorade glasögon, och började röja loss halvblind igen, .
Lyssnade på Fergies, Picottos, Jules och Scot Projects set innan vi drog ut till bussarna som självklart var försenade igen. 24h efter att vi lämnat King's Cross station var vi tillbaka på hotellet.
Då var jag skitig, ashungrig, trött, halvbling, och e-bakfull. Men kul som fan hade jag! 
Nu pallar jag inte att skriva mer utan glasögon, . Men jag hade nåt enormt kul iaf, och rekommenderar alla att dra på festivaler i England, .
Av min resa fick jag ut:
Armin är GUD
Man måste knarka för att palla 14h på GKGG
Engelsmän knarkar alldeles, alldeles för mycket.
och...
måste skaffa linser,
Sökert massa stavfel och så nu, men det är fan jobbigt att inte ha någro brillor...
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe
|