|
שי ודרור ענקיים !
היום נקרעתי מהקטע שהם התקשרו לחיזבאללה
חחחחחחחחחחח
מאיפה הטלפון סעמ'ק ???
ואלק הם התקשרו לשרון !!! עעעננננק איך פיספתי !
לדבי מה שחן אמר - אחי אני חייב להגיד ערוץ עשר
משחקים אותה בגדול בזמן האחרון !
גם סיינפלד גם שי ודרור !
ויש שם גם את גידי גוב הולך לאכול שאני אוהב את זה חחח ...
והמשחקים של מכבי גם אחלה !
הם מפציצים בזמן האחרון ערוץ 10 ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|