Wie gaan er nou allemaal? Wil wel ff weten of ik me zwaar mentaal moet voorbereiden
___________________ *Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Ik ga er heen, alleen gister wist ik dat nog 100% zeker maar nu even niet meer omdat ik niet zulk goed nieuws heb gekregen
___________________ We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
denk dat ik toch maar naar sander kleinenberg ga da's wat dichter bij
___________________ Ga eens dood!
Me goes
Forum vertoond kuren, heb vanmiddag gepost dat ik ook ging en nu isset berichie weg Maaaaaaaar ik ga dus, neem aan dat iedereen weer op het podium staat ?
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by MaGiK54 Forum vertoond kuren, heb vanmiddag gepost dat ik ook ging en nu isset berichie weg inderdaad vet wazig zeg! Maar goed, ik ben ook van de partij! helemaal los op de trance-sounds van Armin! woeiiiiii! heb er zin in!
___________________ Sasha!
Ik had dus gezegd te gaan, maar heb vandaag een MD gekocht ipv Armin. Jullie houden een ander keertje van me te goed.
Ik ben van de partij!! (Y) Alleen nog ff kijken hoe en wat voor de terugweg.. want als het om 5 uur afgelopen is, 2 uur op het station wachten
Nou tweede keer dan maar Ik ga dus En heb er veel zin in!
quote:Originally posted by kolkiewolkie kwens de mensen loads of fun toe, en laat me weten hoe het was! Jongeeeeee, kom zelf kijken