dat vraag ik me af. waar zijn die bijna 2 miljoen mensen, die het allemaal zo goed wisten? die op de partij gingen stemmen die overal wel een oplossing voor had?
Jan-08-2003 18:55
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Registered: Apr 2002
Nee, PVDA
Jan-08-2003 19:03
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
ik heb geen lpf gestemd ben het ook nooit vanplan geweest!
Ik was het niet eens met de denkbeelden van fortuin!
Hij was een goede debater als hij gelijk had maar als hij ongelijk had kon hij het niet toegeven en was hij opeens de zielige nicht die niet tegen zijn verlies kon!
oke hij had wel dingen waarvan ik dacht: oke daar zegt hij wat.
maar stemmen op hem...... Neeh
en zowiezo wie stemde er nou op een doode :S oke 1,6 miljoen mensen
Jan-08-2003 19:12
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
als je op lpf gestemd hebt, en nu weer, so?
Jan-08-2003 19:13
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
nee VVD. maar ik ken er een heleboel die het hebben gedaan en een groot deel gaat het gewoon weer doen.
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
mocht toen niet stemmen en zou zeker niet op de lpf gestemd hebben als ik dat mocht, ook niet toen fortyn nog leefde, vond hem geen goed politicus + vond zijn ideeën niet bij de mijne passen..
nu is het troep en passen de ideeën ook niet bij de mijne..
Ik mocht vorige keer nog niet stemmen maar had wel op LPF gestemd omdat ik me zeker kon vinden in de ideeen van hun en dat heb ik nog steeds en zal aankomende verkiezing dan ook op hun stemmen.
Jan-08-2003 19:30
Kakao
Supreme tranceaddict
Dat je iets ziet in hun iedeen ziet is opzich nog begrijpelijk, maar geloof je werkelijk dat ze daar ook maar iets van kunnen waarmaken?
Jan-08-2003 19:33
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
SP.
Jan-08-2003 19:35
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Niet gestemt..
Jan-08-2003 19:39
Tall21
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Ik heb LPF gestemd, maar ben dat nu niet meer van plan. Jammer dat de poll zo extreem gesteld is (is natuurlijk wel het leukste voor de uitslagen) want ik kan zeker niet zeggen dat ik nooit meer op de LPF zou stemmen.
Wat ik trouwens wel raar vind is dat mensen die op de LPF gestemd hebben door het slijk gehaald worden en dat je over mensen die op de partij van de toekomst (die van de minister van feest) hoor je nooit wat over. Want met alle respect hoor, maar als je op dat soort partijen stemt wil je ECHT het land en de economie om zeep helpen...
Ga waarschijnlijk deze keer VVD stemmen en hoop dat Wiegel op een verkiesbare plek op de lijst komt. Zal (zeker ook weer na het debat van vanavond) niet zo snel meer links stemmen, want dat gaat de Nederlandse economie zeker niet ten goede komen.