|
ik ben belgisch en het is waar dat er hier geen goeie fuiven zijn met alleen maar trance, daarvoor moet je inderdaad in nederland zijn en vanaf m'n 18de, als ik een rijbewijs heb, dan ga ik zeker naar nederland gaan.
maar als je ook naar techno luistert, dan is belgium the place to be. We hebben de grootste indoortechnofuif van europa (i love techno) en we hebben ook kozzmozz wat een echt begrip is geworden.
ben afgelopen weekend naar e-scape geweest, en ik moet toegeven dat het de beste fuif van mijn leven was, de muziek was ongelooflijk goed  
|