|
Det är inte samma slags folk som på kicks
Jag brukar säga att man ska gå till ställen som antinge har klass eller stil
ställen med lite klass är de lite finar nere vid stureplan tex jag har iofs ingen större erfarenhet av dem
ställen med stil är just sådana som Basic där folk vet vad de vill ha!
men kickis clara bäcka hästen residence... listan kan göras lång, de tar vad de får så.... totalt smaklöst!
jag har varit på Basic en gång, var där och såg orkidea var helt okej skulle klart kunna svänga förbi där igen
åldern var bölandad dvs 18-25
Gaby kan kanske berätt alite mera om stället =)
|