Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Basic* är tillbaka!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Love Basic* är tillbaka!

Parham och Jörgen Andréasson spelar på fredag!!!

Be There! Nu är det Party igen!

Old Post Jan-07-2003 11:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag har aldrig fattat vart Basic håller till egentligen...

... / ST4ever

Old Post Jan-07-2003 14:44  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har aldrig fattat vart Basic håller till egentligen...

... / ST4ever

jag e ganska säker på att det inte ligger i gbg iallafall...

finns inga bra ställen i gbg.. inte vad jag vet om iallafall.. hmmm

Old Post Jan-07-2003 15:00  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

heh Basic håller till i STOCKHOLM
Närmare bestämmt nere i Dianas källare i gamla stan
ligger på en tvärgata upp från kajen (Glömmer alltid bort vad denna gata heter) den som går från slussen till kungsträdgården via slottet och längs med vattnet

Basic har två dansgolv ett i källaren och ett ovandför. Där nere liras det house av alla dess former och där uppe håller hiphop kiddsen till med deras musik...Nedervåningen är rätt liten och med få sittplatser och bjuder inte direkt på något pratvänlig miljö

Ett lite trevligt, mysigt stället för musik älskare eller något i stil med det =)

Old Post Jan-07-2003 16:15  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Fan om man kanske skulle ta en sväng förbi där... ja om man hittar...

Va e de för ålder.... inge kul om de e för smått för då blir de lätt småkaxiga kickers... iaf om man ser som till ställen som Kickis... där höll man till ett par gånger för tusen år sen...

Old Post Jan-07-2003 16:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Det är inte samma slags folk som på kicks
Jag brukar säga att man ska gå till ställen som antinge har klass eller stil

ställen med lite klass är de lite finar nere vid stureplan tex jag har iofs ingen större erfarenhet av dem

ställen med stil är just sådana som Basic där folk vet vad de vill ha!

men kickis clara bäcka hästen residence... listan kan göras lång, de tar vad de får så.... totalt smaklöst!

jag har varit på Basic en gång, var där och såg orkidea var helt okej skulle klart kunna svänga förbi där igen

åldern var bölandad dvs 18-25

Gaby kan kanske berätt alite mera om stället =)

Old Post Jan-07-2003 16:49  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by AC.
ställen med lite klass är de lite finar nere vid stureplan tex jag har iofs ingen större erfarenhet av dem

stureplan e totalt överskatat....bara massa folk som försöker leka kändisar

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-07-2003 17:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Vizay
Sant
Jag har vart där en del i mina dagar.... därför inte jag gillar det för det är massa wannabees

Old Post Jan-07-2003 18:33  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Finns tillräckligt me plats för dom som vill sitta (????)

Härligt ställe med skönt folk. Bra djs varje vecka Underbar musik varje gång!!!

Ålder: runt 20 uppåt

Old Post Jan-07-2003 18:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Vizay

Från en 17åring :P
Det är nog Spybar du tänker på som blivit totalt överhypad av pressen...

Old Post Jan-08-2003 01:52  Sweden
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by AC.
Från en 17åring :P
Det är nog Spybar du tänker på som blivit totalt överhypad av pressen...

jag vet ovanligt mycke för å va 17

nae men du har kanske rätt...jag talar inte av egen erfarenhet men jag har både polare å syskon som säger samma sak så lite sanning i det hela måste det ju ligga

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-08-2003 02:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Det är nu tydligen åldergräns 20 på basic numera.
Har ett par polare som blivit nekade där nu ett par ggr...

Old Post Jan-08-2003 12:25  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Basic* är tillbaka!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOldschool Track 1 Please ID PLEASE [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirscape - "L'esperanza" (Armin van Buuren's Rising Star Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:21.

Forum Rules: