|
Verkar vara det största "problemet" att man inte har någon att gå med...
Ok, visst... man kan gå själv, men HUR kul är det på en skala??
Även jag har polare som är lite "halvpå", jag har ofta föreslagit att "vi drar till TE eller Sensation då...". svar: -"Ja, lätt att vi gör... när är det". Tiden går och när det väl är dags att beställa tickets så bangar dom. Blir lite lagom förbannad då, har laddat upp sig som fan att "Nu jävlar blir det av..." Men inte då..
Kul att det börjar hända nåt i Sverige iaf..
Synd bara (för min egen del) att det är sthlm som det händer grejjer i... Men wtf, nånstans måste det ju börja.. 
RebeL9 kanske vet nåt nytt om den kommande clubscenen i gbg? Man kan ju alltid hoppas!
Last edited by SWE_TRANCE on Jan-17-2003 at 09:37
|