Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Soft med lite nya klubbar!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kraith
Senior tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Stockholm
Smiley DJ Soft med lite nya klubbar!

Ser ut att kunna bli ett bra klubbår 2003.

Få se nu..

Fredagar
Basic* på Diana
Recoil på Broder Tuck (källaren)
Monday Bar Weekend på Sture (from 31/1)

Lördagar
Fokused på Göta Källare (en gång i månaden)

Och Monday Bar på måndagar lite då och då, med mera.

Soft!

((Nu skriver jag om Stockholm då...))


___________________

Fook 'em...

Old Post Jan-16-2003 23:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Ahh dee as härligt...
Synd jag inte har nån som jag kan gå med... har en men han e inte lika på som jag. Dom vänner jag har vill bara på vanlig krog å lyssna på NRJ musik å supa skallen av sig å ragga... klart man kan göra det men jag hör hellre bra musik med folk som diggar samma musik som jag

Men iaf... framtiden ser ljus ut... i sthlm iaf


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Jan-16-2003 23:18  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh dee as härligt...
Synd jag inte har nån som jag kan gå med... har en men han e inte lika på som jag. Dom vänner jag har vill bara på vanlig krog å lyssna på NRJ musik å supa skallen av sig å ragga... klart man kan göra det men jag hör hellre bra musik med folk som diggar samma musik som jag

Men iaf... framtiden ser ljus ut... i sthlm iaf


så du har sånna kompisar som jag då... förutom att vi brukar gå till ett ställe och vi brukar dansa.. sen så e musiken inte super bra och dem blir hel upphetsade till NRJ musik medan jag får sitta kvar själv och supa skallen av mig tills den bra musiken kommer för att sedan bli förstörd 1 timme av ett kass liveband som dem också lyssnar på

jag får flytta till sthlm så får vi gå tillsammans steve


___________________
Daniel

Old Post Jan-16-2003 23:25  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh dee as härligt...
Synd jag inte har nån som jag kan gå med...


Vänta du bara steve inte långt kvar...

Får mail från Socially (som kör recoil) hela tiden..är på deras lista sedan långholmen. Verkar vara väldigt poppis..dom skriver att man måste vara tidig för att det alltid blir fullt...najs


___________________

Old Post Jan-16-2003 23:54 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

Verkar vara det största "problemet" att man inte har någon att gå med...
Ok, visst... man kan gå själv, men HUR kul är det på en skala??

Även jag har polare som är lite "halvpå", jag har ofta föreslagit att "vi drar till TE eller Sensation då...". svar: -"Ja, lätt att vi gör... när är det". Tiden går och när det väl är dags att beställa tickets så bangar dom. Blir lite lagom förbannad då, har laddat upp sig som fan att "Nu jävlar blir det av..." Men inte då..

Kul att det börjar hända nåt i Sverige iaf..

Synd bara (för min egen del) att det är sthlm som det händer grejjer i... Men wtf, nånstans måste det ju börja..

RebeL9 kanske vet nåt nytt om den kommande clubscenen i gbg? Man kan ju alltid hoppas!

Last edited by SWE_TRANCE on Jan-17-2003 at 09:37

Old Post Jan-17-2003 09:32  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Åland/Kalmar

Har lite samma problem, är jävlig sugen på valborgs kryssningen men har ingen att åka med. eller jo, en men han är ju såklart inte 20 då..

-Treo-

Old Post Jan-17-2003 16:03  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

Sthlm börjar bli en riktigt skön stad!!!
Nu kanske man kan börja kalla det för en stad och inte längre by

Old Post Jan-17-2003 16:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

quote:
Originally posted by Gaby
Sthlm börjar bli en riktigt skön stad!!!:happy2:
Nu kanske man kan börja kalla det för en stad och inte längre by :whip:


Köpenhamn är en by ;)


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jan-17-2003 17:23  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!



Registered: Nov 2001
Location: Never Ever Land

gaah, vad tråkigt att man bor i en liten byhåla där inget händer


___________________
THIS SPACE IS FOR RENT

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jan-17-2003 19:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Soft med lite nya klubbar!
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDigweed Choon @WMC [2006] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBreakage - Fighting Fire (feat. Jess Mills) [2012]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:26.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!