Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lufthansa Club Radio
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
nils
château flight

Registered: Sep 2001
Thumbs up Lufthansa Club Radio

tjeena igen allihopa!

är nu tillbaka från California o Arizona. haft de mycket trevligt, förutom att jag missat ut på den svenska vintern o allt som hör till (musten, julbord, snö, mörker, tomten, oöver-reklamerad julgran etc)

tänkte bara säga:
vi flög hem från Phoenix till Frankfurt med det tyska flygbolaget "Lufthansa". blev ngt grymt förvånad när jag såg att Club kanalen på flygets musik sortiment var mixad av Piet Blank!!! OMFG! så den kanalen var på hela 10 h resan för mig han körde bla. High-Drum - infinity, Jan.Johnston - flesh [Tiesto Remix] <--WOW, Johan Gielen - answer the question (lr e det "Svensson & Gielen"?) och ngra andra gjutna trance låtar som ja inte kan komma ihåg.. det fanns ingen tracklist på den kanalen, men på ALLA andra!?

iaf. så var det en grymt bra mix. fast eftersom det var på ett kommersiellt flyg, så måste kommersiell "trance" förekomma , så tyvärr så fanns det en del med house o liknande i, men jag kan inte klaga så mycke på dom heller igentligen. de lät skapligt de med.

tänkte bara ge Lufthansa en liten stjärna i på bröstet för detta.

Old Post Jan-04-2003 17:40  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Låter inte helt fel!
Har bara hört skitmusik när jag varit ute å "flöget"

Old Post Jan-04-2003 18:35  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

själv har jag aldrig rest så långt att jag ens haft läge att lyssna på "flygradio", men efter detta beskedet kanske det är dags att beställa en biljett

Last edited by reveal on Jan-04-2003 at 23:43

Old Post Jan-04-2003 23:36 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

när jag flög till rhodos i sommras så fanns också en club kanal... fast det var ju ingen super bra musik, men det fanns några helt ok låtar... t.ex. nån robert miles - children remix... ingen anning vilken

Old Post Jan-06-2003 20:59  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

Jo jag hörde oxå på den !
Den var bara sådär tyckte jag för det blev ju för mycket house
iaf.. bättre än ingenting

Nån som märkt att jag e tillbax från Chile ?

Old Post Jan-21-2003 18:58  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Jo jag hörde oxå på den !
Den var bara sådär tyckte jag för det blev ju för mycket house
iaf.. bättre än ingenting

Nån som märkt att jag e tillbax från Chile ?

Japp nu när jag såg att ud postat up den här! Välkommen tillbaka mannen!

Old Post Jan-21-2003 19:53 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lufthansa Club Radio
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHardish Trance Tune!!!!!!!!! [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFull Fillers - Love & Kisses [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:59.

Forum Rules: