|
Hmm, jag hara bara hört 2 st set av m.i.k.e. I det ena spinner han enbart prog house hela igenom och under det andra ganska dålig uplifting trance. Ja, det ska bli kul att höra vad han erbjuder denna gång ????
Om ngn är intresserad kan ni få ngt av seten av mig, har även ett gammalt set från TE där han lirar synth rakt igenom med endast egna produktioner. Så jävla bra !!!
Last edited by lonne on Jan-16-2003 at 19:01
|