Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mon chez moi => PHOTOS
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002
Mon chez moi (Lytchix lis ton mail perso)

Je t'ai envoye un petit mail pour creer un thread sur mon chez moi et BKK. Ca serait cool que tu le mettes la, enfin quand tu en auras le temps biensur

Old Post Jan-21-2003 12:24  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Aurais tu recu mon mail mon p'tit parisien prefere

Old Post Jan-22-2003 09:31  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Oui ma lapin en crème mais je cherche un endroit où caser tes photos!

Ne désespère pas, le monde entier verra ta jolie frimousse d'ici peu, on m'a déjà fait des offres alléchantes pour les photos (The Sun, Voici, Gala etc...)

J'attends la meilleure offre!

Old Post Jan-22-2003 09:35 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

En fait c'est plus pour mes petites tables, je les aime tellement tu sais....

Old Post Jan-22-2003 09:47  France
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Ca c'est moi en plein mix

Voila les machines, je les aime et le sound system, les aigus derriere moi

Voila comment c'est dans la realite nocturne

Un peu plus pres de l'espace

Une vue de BKK de chez moi

La misma cosa

Ca c'est moi

C'est chez moi et la cuisine

Le salon et les elephants ...

Decidement

Et toujours le mix et en douceur SvP

Old Post Jan-22-2003 10:24 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Dis moi ce serait pas un peu bcp pollué BKK?

Sinon sympa chez toi, petit appart bien tranquille pour homme loin de son pays et de la femme de sa vie!

Old Post Jan-22-2003 10:39  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Merci mon petit chat

Je viens de me creer un compte chez multimania, la prochaine je me debrouillerai seul.

Un gros bisous a toi

Old Post Jan-22-2003 10:42  France
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

trankillou ton petit chez toi chouk' et assez impressionant la vue de BKK. une ch'tite question c quoi tes enceintes?

Old Post Jan-22-2003 10:52  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by Shito
Dis moi ce serait pas un peu bcp pollué BKK?

Une des villes les plus polluees du monde, j'ai jamais vu ca. On vit plus longtemps dans la campagne que dans BKK. Si tu voyais le nombre de thai asthmatique, c'est impressionnant. Je ne reviendrai pas sans sequelles, ca c'est sur.

quote:
une ch'tite question c quoi tes enceintes?

En fait je me suis offert un home theater que j'utlise aussi comme enceintes pour mixer. Aiwa, pas de tres grande qualite mais ca me suffit.

Old Post Jan-22-2003 11:17  France
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

Vraiment tranquille ton appart
J'aime bien le canapé moi

Old Post Jan-22-2003 11:46  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

tres sympa ton appart
té vachement en hauteur dit donc

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jan-22-2003 13:10  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

Rulezz Chouk'

ça assure bien putain t'es au combien 35ème étage ?

et les voisisn Thai ils aiment bien la trance au moins ?

j'ai l'impression que ton retour en france va te changer car t'avais l'air d'avoir de la place...

Old Post Jan-22-2003 15:26 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mon chez moi => PHOTOS
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID electrohouse Killer-tunes [3in1] [2004] [11]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJF Sebastian - "Burden" (lemon 8 mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:27.

Forum Rules: