אם ההתלבטות שלך ביניהם לשינוי אז
תצביע שינוי!@#$%^*&
Jan-21-2003 11:47
nargila-man
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: p"t
כן גם אני קראתי ..
אין לי מושג אם זה נכון...
כנראה שיש מישהו שממש שונא את עלה ירוק...
Jan-21-2003 11:52
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
quote:
Originally posted by nargila-man
כן גם אני קראתי ..
אין לי מושג אם זה נכון...
כנראה שיש מישהו שממש שונא את עלה ירוק...
בואנה, הבן-אדם הזה אובייקטיבי לגמרי, הוא אוהב לעשן סמים
בעד הרעיון של לגליזציה וכל הדברים האלה
והוא כל כך אוהב את זה , עד שהוא הלך ובדק כמה עלה ירוק באמת טובים
רק תקרא את מה שהוא כתב
להגיד שהוא שונא אותם זה בדיוק כמו לצעוק היידה ביבי ולא לדעת בכלל מה הולך.
בוא אני יגיד לך עוד משהו
את מה שהוא אמר על העו"ד הזה, גם אני ראיתי אותו בטלויזיה אז הוא לא שיקר
ובאמת , הם מפלגה של שמאל קיצוני ואת זה ידעתי עוד הרבה לפני שהוא אמר את זה
אני בטוח שרשמתי את זה איפשהו פה
לא נורא
תבדוק בעמצך אם אתה לא מאמין למה שהוא רשם
במקום לרשום
מישהו שונא את עלה ירוק
חחח
___________________
Jan-21-2003 12:43
nargila-man
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: p"t
quote:
Originally posted by nesher
בואנה, הבן-אדם הזה אובייקטיבי לגמרי, הוא אוהב לעשן סמים
בעד הרעיון של לגליזציה וכל הדברים האלה
והוא כל כך אוהב את זה , עד שהוא הלך ובדק כמה עלה ירוק באמת טובים
רק תקרא את מה שהוא כתב
להגיד שהוא שונא אותם זה בדיוק כמו לצעוק היידה ביבי ולא לדעת בכלל מה הולך.
בוא אני יגיד לך עוד משהו
את מה שהוא אמר על העו"ד הזה, גם אני ראיתי אותו בטלויזיה אז הוא לא שיקר
ובאמת , הם מפלגה של שמאל קיצוני ואת זה ידעתי עוד הרבה לפני שהוא אמר את זה
אני בטוח שרשמתי את זה איפשהו פה
לא נורא
תבדוק בעמצך אם אתה לא מאמין למה שהוא רשם
במקום לרשום
מישהו שונא את עלה ירוק
חחח
טוב מצטער שאני לא מהנדס פיתות כמוך
Jan-21-2003 13:17
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
quote:
Originally posted by nargila-man
טוב מצטער שאני לא מהנדס פיתות כמוך
והקשר הוא ?
תרגע, אני לא בא להתקיף אותך חס וחלילה, אני פשוט אומר שבמקום להגיד באמונה עיוורת , הוא שונא אותם
תבדוק בעצמך
מה רע בזה?
___________________
Jan-21-2003 13:21
nargila-man
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: p"t
quote:
Originally posted by nesher
והקשר הוא ?
תרגע, אני לא בא להתקיף אותך חס וחלילה, אני פשוט אומר שבמקום להגיד באמונה עיוורת , הוא שונא אותם
תבדוק בעצמך
מה רע בזה?
מצטער אחי הבנתי אותך לא נכון..
אני יקרא שוב נראה אולי אני יראה את מה שהוא כותב אחרת...
שולם?
Jan-21-2003 13:33
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
quote:
Originally posted by nargila-man
מצטער אחי הבנתי אותך לא נכון..
אני יקרא שוב נראה אולי אני יראה את מה שהוא כותב אחרת...
שולם?
___________________
Jan-21-2003 13:47
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
(מת עליכם אחים שלי איזה משפחה מאוחדת אנחנו (כולל אחות
קיצר,
לא חידש לי כלום...
עלה ירוק - פלוס : מצב כלכלי משופר
מינוס : הידרדרות המצב הכלכלי בתכל'ס של המעמדות הנמוך והבינוני נמוך, שמאל קיצוני, דימוי נמוך ומוסר מצומצם.
אוי נו חארטה
גם המכתב
וגם כל המפלגה הזאת
הוא כתב שם מלא שטויות
אבל תכלס אם הם יקבלו ואני אופטימי - 2 מנדטים
אז מי אמר שהם יצליחו להעביר כזה חוק בכלל
סתם שטויות כל המפלגות הקטנות רק לוקחות קולות ואין להם סיכוי בכלל\
קיצר כל הבחירות האלה זה חארטה
סתם רצו דרך לבזבז מאות מליוני שקלים...