|
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
:: Spel tider för alla DJs:.
Monday Bar///Full On
Valborg Cruise With Cream 29 april - 1 maj ´03
:: TISDAG 29 APRIL:.
:: Promenade Floor:.
Monday Bar Techno Experience
23.00-01.00 Henrik B
01.00-03.00 Sven Väth
03.00-05.00 Adam Beyer
05.00-07.00 Thomas Krome
:: AXE Atlantis Floor:.
Monday Bar House Experience
19.00-21.00 Mixed Feelings
21.00-23.00 Calle Dernulf
23.00-01.00 Desyn Masiello
01.00-03.00 Leon Roberts
03.00-05.00 Luke Fair
05.00-07.00 Geof Gains
:: Stardust Top Floor:.
Trance
22.00-00.30 Can
00.30-02.00 Mats Wurnell
02.00-04.00 Christian Rusch
04.00-06.00 J2
:: ONSDAG 30 APRIL:.
:: Promenade Floor:.
Cream Future Trance
23.00-01.30 Sonique
01.30-04.30 Ferry Corsten
04.30-06.00 Matt Hardwick
:: AXE Atlantis Floor:.
Cream Balerica
11.00-13.00 Henrik Löwenhamn
13.00-15.00 Peter Benisch
15.00-17.00 Justin Sorrell
17.00-19.00 G-Stefan
19.00-21.00 Devilfish
21.00-23.00 Robin Söderman/Antiloop
23.00-01.00 Deep Nature
01.00-03.00 Justin Drake/Peace Division
03.00-05.00 Lottie
05.00-07.00 Johnny Boy
:: Stardust Top Floor:.
Techno
22.00-00.00 Joel Mull
00.00-02.00 Bennie
02.00-04.00 Pär Grindvik
04.00-06.00 Tobias Von Hofsten
Förutm dom givna namnen som Corsten, Väth så ska jag rocka till Thomas Krome som jag har fått för mig kör jävlit hårt men det får man välan se. Joel Mull har jag också fått för mig e en tung techno DJ.
Ska söka upp allt jag har med dom DJs som ska med.
Henrik B har jag fått höra av Verminator är klart sevärd... och den som vet vad Verminator diggar vet vad Henrik B kör
Johnny Boy såg jag nyligen på Berns med Monday Bar och han kör rätt soft stil, house/prog aktikt i rätt lågt tempo, trixar inte så mycket
[edit] Sipo du var ju å roKKa till Devilfish på Fokused festen... berätta hur det var. |
De var supernice! Tog ett break ifrån mainfloor och gick en runda för att kolla in dom andra golven... kom till hard gear floor 3 killar står och kör live, Jag kan inte de korrekta termerna så får förklara lekmanavägen =)
Killen i mitten kör någon samplermaskin, till höger står det en som kör på synth och till vänster står en kille... som jag faktiskt inte vet riktigt vad han pysslade med .... men han rattade på en massa knappar och då måste det ju vara något speciellt med även honom ;-)
Min gissning är det var han som valde vilket som skulle komma ut genom högtalarna
Helt klart sevärda, just för att allt blev så spontant, de lekte rätt mycket såg man, äkta glädje!
Musikledes... well lite halvmonoton techno är min korrekta? förklaring.. men just att det var live förhöjde allt!
|