Wie speelt er mee?
Wat is je lotnummer?
Heb je al eerder wat gewonnen?
En het belangrijkste: Wat ga je met de miljoenen doen?
Dec-24-2002 21:16
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
wij doen mee, lotnummer weet ik nog niet omdat het een kerstcadeautje is voor het "gezin". De eventuele winst word door 4 gedeeld. Als op mijn lot de 18.9 miljoen valt krijg ik dus iets van 4.7 miljoen
ga er zoiezo flink van feesten die avond
we hebben volgens mij wel eens 30 gulden gewonnen, vorig jaar hadden we helemaal niks
wij hebbe eens 10.000 gewonnen, maarja das ook zomaar op zegmaar
Dec-24-2002 22:18
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Ik moet nog effe halen !
Als ik flink geld win....
Koop ik een huis, een auto en een eigen heineken music hall.
Dec-24-2002 22:32
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
kheb net een lot gehad van mijn aller liefste oma!!
Als ik win is 1 ding wat ik zeker ga doen: party till i drop!!
oja.. en kga heeeeeeeel veel plaatjes kopen en nieuwe apparatuur natuurlijk, en enz enz enz
Dec-24-2002 23:53
Nook
electronic fantastic
Registered: May 2001
ik heb ook een lot en als ik win, sodeju, dan haal ik draaitafels, me favo platen, een betere internet verbinding, kratje heineken, goed uitgaan volgend jaar! yeah, ik zie het al helemaal voor me.
Dec-25-2002 12:26
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
wij hebbe eens 10.000 gewonnen, maarja das ook zomaar op zegmaar
ach ja wat is 10.000 nou nog tegenwoordig he gerrit
Dec-25-2002 12:28
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Nook
kratje heineken
Kan Nook nog mee voor de nominaties van Nerd van het jaar 2002 of gaat ie nu alvast in de pot voor het jaar 2003
wie koopt er nou Heiniken als ie zoveel te besteden heeft
Maar goed, back to topic.
Wij winnen elk jaar in loterij!!!!!
Wij doen namelijk niet mee .
Opzich is het allemaal wel leuk om daar aan mee te doen, maar mun moeder houdt er niet zo van.
Ik ken ook mensen die al jaren aan zulke dingen meedoen.
Toen wonnen ze een keer 50 gulden en waren helemaal blij!!!!
Toen ik vroeg hoeveel geld ze al in de loten hadden gestoken was de vreugde echter zo over
Stel dat ik meedeed en ik zou het geld winnen:
Dan ging ik natuurlijk eerst flink met mun maten op stap en zou ik de alles betalen.
Dan mun kater uitslapen en als ik wakker wordt ga ik meteen achter mun PC zitten, AutoCAD opstarten en mijn droomhuis afmaken (voor de insiders: sijl = le corbusier). Kben overigens al een heel eind met het tekenen hiervan, maar kzou het zo snel mogelijk afmaken en het huis laten bouwen zodat ik met mun ma eens in een fatsoenlijk huis zou wonen.
Als ik de tekening af heb ga ik naar de stad en koop ik 2 uuh, doe er maar 3, SL-1200 draaitafels en een hele hoop platen.
Op de terugweg koop ik dan nog een mooie BMW.
Daarmee haal ik ons pa op die ik vervoglens ook een auto naar keuze geef.
Samen kopen we nog een mooi cadeau voor mijn neefje (zijn kleinkind)
De rest laat ik mooi op de bank staan, doe verder niet gek met mun geld en ga mun studie afmaken.
Voor mun studie koop ik nog wel een laptop omdat dat makkelijk is.
Ja ja, de afgelopen minuten heb ik er echt ff over nagedacht.
Meer zou ik ook niet met mun geld doen en probeer vooral op dezelfde voet verder te leven zoals ik nu doe.
Originally posted by raoel
Kan Nook nog mee voor de nominaties van Nerd van het jaar 2002 of gaat ie nu alvast in de pot voor het jaar 2003
wie koopt er nou Heiniken als ie zoveel te besteden heeft
ok, 2 kratten heineken dan. heineken is gewoon 1 van de betere bieren, met duvel en elephant dan, maar daar moet je trek in hebben. met oudejaar heb ik trek in heineken.
Dec-25-2002 13:57
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Ja ik doe ook mee met een vriend van me....
000700 is ons lotnummer... Letters weet ik niet want hij heeft het lot
Dec-25-2002 14:16
ryo
oyr
Registered: Jan 2002
De enige keer dat wij thuis meedoen aan de loterij afgelopen 2 jaar gewonnen, maar dat was dan ook wel het geweldige bedrag van uhm, de helft van de prijs van het lot... stel dat we winnen, dan haal ik me ook normale draaitafels en mixertje en voor de rest geen idee
Dec-25-2002 15:02
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Ja doe mee aan de loterij....
Alleen lot ligt onder de book in cadeau papier :S Moet morgen ff kijken naar het nummer.
Mocht ik wat winnen wat zou ik er mee doen.
Euhm eerst me home theatre set maar eens afmaken. Afgelopen week een 6.1 versterker van Marantz gehaald. En tja nu moet er nog een woofer bij en 2 front speakers (rears heb ik al) Dacht aan B&W Nautilus 803 (zijn maar 3000 euro per stuk)
Euhm auto van de overbuurvrouw kopen, die doet dr Audi S3 weg Of natuurlijk nieuwe gelijk :P