|
| quote: | Originally posted by M5
jon the dentist draaide de eerste 75 minuten gewoon zwaar klote...geen tempo erin enzo ....vervelende muziek gewoon ....laaste 3 kwartier waren wel aardig van hem vond ik ...
hehe Moreno gooide gelijk maar ff als eerste mijn favo nummertje erin !! . Leuk om weer te zien dat 95% van de mensen het nummer gewoon NIET leuk vindt...staan beetje om zich heen te kijken !! ...tis idd ook wel errug vaag ...HEERLIJK !!! Voor de rest draaide ie wel stoer ja ....PULSAR was ook weeres heel wreed.....Ik heb ook voor de eerste keer VERDI gehoord ....van PICOTTO ...maar dat vind ik niet zo'n boeiend nummer.......
verder weinig bekende nummers.....
een leuke avond !! |
Vedri is een heerlijk nummer..... Zijn hele nieuwe EP op BXR is goed (Metamorphose EP)
___________________

Beukaddictus 4 life
Good Tunes:
Tomaz Vs. Filterheadz - Mi Casa Es Su Casa
The Hose - Call It Hardstyle
Nitro Man - Indian Rave
Gabry Fasano - Chicago
|