Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fan va illa
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Angry fan va illa

jag och ola (aendys brossa) var ute ikväll. på dansgolvet var det klassisk standardmusik, så jag sa till djn att "lira trance". efter ett tag lirade han faktiskt riktigt gjuten trance, och vi släppte loss som fan (ni vet alla hur det är att dansa till trance)...

man tar ju som bekant lite plats på golvet när man dansar. folk blev pissed off och puttade undan oss och sa till oss att ta det lungt. VA FAN GÖR DOM PÅ DANSGOLVET?!?!?!?! JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG, DOM DANSAR TILL SINA JÄVLA 70TALS-KLASSIKER OCH FATTAR NOLL. SEN NÄR GJUTNA LÅTAR KOMMER OCH FOLK SLÄPPER LOSS DÅ BLIR SOM SURA FÖR ATT MAN "ÄR IVÄGEN" ELLER NÅT... HELVETE VA FAN , JÄVLA ALLA SVÄRORD...

när nån kom fram till mig och sa "ta det lungt" etc etc etc, sa jag bara "nä, jag dansar till detta"

jaja... hoppas att ni har haft en fin kväll ses, godnatt

Old Post Sep-29-2001 03:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Re: fan va illa

quote:
Originally posted by reveal
jag och ola (aendys brossa) var ute ikväll. på dansgolvet var det klassisk standardmusik, så jag sa till djn att "lira trance". efter ett tag lirade han faktiskt riktigt gjuten trance, och vi släppte loss som fan (ni vet alla hur det är att dansa till trance)...

man tar ju som bekant lite plats på golvet när man dansar. folk blev pissed off och puttade undan oss och sa till oss att ta det lungt. VA FAN GÖR DOM PÅ DANSGOLVET?!?!?!?! JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG, DOM DANSAR TILL SINA JÄVLA 70TALS-KLASSIKER OCH FATTAR NOLL. SEN NÄR GJUTNA LÅTAR KOMMER OCH FOLK SLÄPPER LOSS DÅ BLIR SOM SURA FÖR ATT MAN "ÄR IVÄGEN" ELLER NÅT... HELVETE VA FAN , JÄVLA ALLA SVÄRORD...

när nån kom fram till mig och sa "ta det lungt" etc etc etc, sa jag bara "nä, jag dansar till detta"

jaja... hoppas att ni har haft en fin kväll ses, godnatt

Kan tänka mig......man blir irriterad när folk inte uppskattar trance......På kollo när jag var DJ......då drog jag igång Gouryella - Gouryella.......och alla drog utom 2
Så då körde jag ut ton med rök.....så dansa jag fett till den ensam....haha....feta upplevelsen.....sket i att ingen annan dansade....
Sen fick jag typ utnämnelse för kollot coolaste dansare haha

Old Post Sep-29-2001 08:12 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Hmm... om inte jag har helt fel så är det inte ovanligt att Ola blir tillsagd att ta det lungt. Jag vet hur han brukar bete sig på ett dansgolv, så jag undrar om det inte var lite berättigat. Men va faen gör ni på nationerna? De flesta där är så jäla insnöade på sin "jag mot hela världen" musik att de inte tolererar andra musik-typer.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-29-2001 09:56  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001
Re: Re: fan va illa

quote:
Originally posted by mindshooter

Kan tänka mig......man blir irriterad när folk inte uppskattar trance......På kollo när jag var DJ......då drog jag igång Gouryella - Gouryella.......och alla drog utom 2
Så då körde jag ut ton med rök.....så dansa jag fett till den ensam....haha....feta upplevelsen.....sket i att ingen annan dansade....
Sen fick jag typ utnämnelse för kollot coolaste dansare haha

ne fy FAN vad irriterande ... kan tänka mej att hela kollot var fullt av fjortisar "som skulle gilla hiphop" fast dom igentligen inte alls tycker det är bra..
jaja ... jag skulle iaf ha dansat HÅRT

Old Post Sep-29-2001 12:47  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Aendy
Hmm... om inte jag har helt fel så är det inte ovanligt att Ola blir tillsagd att ta det lungt. Jag vet hur han brukar bete sig på ett dansgolv, så jag undrar om det inte var lite berättigat. Men va faen gör ni på nationerna? De flesta där är så jäla insnöade på sin "jag mot hela världen" musik att de inte tolererar andra musik-typer.

vi hade det jävligt roligt så kommer att gå dit fler gånger

btw, hur visste du att vi var på nation?

Old Post Sep-29-2001 14:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Re: Re: Re: fan va illa

quote:
Originally posted by Powell

ne fy FAN vad irriterande ... kan tänka mej att hela kollot var fullt av fjortisar "som skulle gilla hiphop" fast dom igentligen inte alls tycker det är bra..

jo...fett me fjortisar........Kom fram en och sa att man inte kudne dansa till min musik (spelade System F - Exhale).....rätt fult ......tillslut drog jag bara mitt i en låt......tog min protabla CD och alla skivor och drog.....satte mig och åt popcorn.....sen gick jag tillbaka och då spelade dom Daddy DJ....sorgligt

Old Post Sep-29-2001 20:55 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by reveal

btw, hur visste du att vi var på nation?

Hmm. ja han är ju trots allt min bror, så det händer ju att vi talas vid lite då och då!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-29-2001 23:57  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SoulWeaver
tranceaddict in training

Registered: Jul 2001
Angry Re: fan va illa

quote:
Originally posted by mindshooter

jo...fett me fjortisar........Kom fram en och sa att man inte kudne dansa till min musik (spelade System F - Exhale).....rätt fult ......tillslut drog jag bara mitt i en låt......tog min protabla CD och alla skivor och drog.....satte mig och åt popcorn.....sen gick jag tillbaka och då spelade dom Daddy DJ....sorgligt

Dem förtjenar ett riktigt kokt stryk, fasen vad förbenad jag blir när jag hör sånt! Hiphop är ju inte dansvänligt lixom, 100 olika brakes på en pattern lr nått, helt osamanhängande! Exhale är ju så clubanpssad som den nästan bara går!

Old Post Sep-30-2001 09:44  Sweden
Click Here to See the Profile for SoulWeaver Click here to Send SoulWeaver a Private Message Add SoulWeaver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Aendy

Hmm. ja han är ju trots allt min bror, så det händer ju att vi talas vid lite då och då!

kan du ju iofs ha rätt i...

Old Post Sep-30-2001 12:23 
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Angry Re: Re: Re: fan va illa

quote:
Originally posted by Powell

nu blir jag faan sur! jag hatar alla alla jävla lallaare säger t.ex. att "fjortisar" eller "andra" lyssnar på hiphop, när det faan inte e hiphop dom lyssnar på! kan ni låta bli att säga hiphop, säg för faan MAINSTREAM ISTÄLLET!!! har ni hört det ordet nån gång????

ni borde veta bättre än dom..

ásså jag blir juh så lack..

Old Post Sep-30-2001 13:13  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Re: Re: Re: Re: fan va illa

quote:
Originally posted by fruktsoppa

nu blir jag faan sur! jag hatar alla alla jävla lallaare säger t.ex. att "fjortisar" eller "andra" lyssnar på hiphop, när det faan inte e hiphop dom lyssnar på! kan ni låta bli att säga hiphop, säg för faan MAINSTREAM ISTÄLLET!!! har ni hört det ordet nån gång????

ni borde veta bättre än dom..

ásså jag blir juh så lack..

Henke cool down......för det första så sa han "fjortisar som skulle gilla hiphop" vilket jag tolkar som = "Fjortisar som tror att dom är coola att lyssna på mainstream hip-hop"..........
Han såg inte ner på hip-hop...och dessutom kan du itne räkna med några hip-hop fans här henke..... *wrong forum*...........

Förresten när henke och jag säger "_Ohh va lack jag blir* så¨finns det faktiskt en hel del ironi i det hela så ta itne illa upp folk

Hur vågar du piska på min sektion henke-apa

Old Post Sep-30-2001 18:52 
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Om man inte går på trance/techno/house fest så kan man inte begära att folk ska tycka om det man själv tycker om... välj ställe efter musiken !!!
Tänk ifall alla ska skulle tycka om samma sak?? hur kul skulle det vara?

Old Post Oct-01-2001 09:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fan va illa
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother from M.I.K.E. set [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDallas Superstars - Ready To Go (Bostik Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:07.

Forum Rules: