Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
UK Trance Mission @ Level
Van partyflock;
Zaterdag 6 september zal Lange de eerste Engelse topper zijn in de reeks die naar de Arnhemse Level zullen komen. Namen als GTR (Gareth Emery), Pulser, The Thrillseekers en Scott Bond zullen hem volgen, daarover later meer.......
Lijkt me erg tof om naar The Thrillseekers te gaan! en natuurlijk Scott Bond, ziet er iniedergeval goed uit daar in Arnhem!
___________________
Sasha!
Sep-04-2003 22:14
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
he lummel.. zorg jij nou eerst maar dat je heelhuids terug komt in dit kikkerlandje met je lachebekkie
maar inderdaad.. stuk voor stuk toppers! GTR & Pulser staan toch ook zeker erg hoog op mijn lijst, jammer dat het zoon kut end rijden is!
___________________
Sep-04-2003 22:19
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
zekers vet . 13 september komt push ook langs... of het nou een liveact of een dj-set wordt weet ik niet (of beide ) maar opzich vind ik dat ook zeer interessant! Ik hoop echt dat dit een beetje een fatsoenlijke trancetent wordt, want de afstand is nog net te overzien
___________________
Progressive
Hard = goed
Sep-05-2003 09:13
Sukkel
tranceaddict in training
Registered: Sep 2003
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by tijs08
jammer dat het zoon kut end rijden is!
Ach ja, de mensen die hier wonen moeten voor de leukere feestjes en avonden altijd zo'n 'kut end rijden' naar jouw deel van het land...
Sep-05-2003 09:29
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
quote:
Originally posted by Sukkel
Ach ja, de mensen die hier wonen moeten voor de leukere feestjes en avonden altijd zo'n 'kut end rijden' naar jouw deel van het land...
Date Registered: Yesterday
Status: tranceaddict in training
Total Posts: 2 (1.91 posts per day)
Welkom!
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Sep-05-2003 09:39
Sukkel
tranceaddict in training
Registered: Sep 2003
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by Cosmic
Welkom!
Dankje!
Sep-05-2003 09:45
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by tijs08
jammer dat het zoon kut end rijden is!
Zit niet te zeiken man! Dat jij nou in de Randstad woont en verwend bent, omdat alles in de buurt zit. Wat is nou 150 kilometer rijden voor een goed feest??? Wat denk je van alle mensen die NIET in het westen wonen, en met de trein/auto naar een feest moeten?
Weet nog dat mensen Nexus in Deventer 'te ver' vonden. Ga weg man, ik moest toen ik in Enschede woonde wel eens 2-2,5 uur met de auto of 3 uur met de trein. Dat is heel normaal.
GKGG was zelfs 10 uur met de bus
___________________
"Life is all about choices & respect"
Sep-05-2003 10:00
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
*ahem*
we hadden het over deze reeks met ongetwijfeld geweldige tranceavonden, niet over hoe ver het is/was.
___________________
Progressive
Hard = goed
Sep-05-2003 11:06
Switch
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location:
psies
afstand is relatief
arnhem is zeker wel een keer te doen
uurtje rijden ofzo
Sep-05-2003 12:27
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Namen als GTR (Gareth Emery), Pulser, The Thrillseekers en Scott Bond zullen hem volgen, daarover later meer.......
Woei! GTR, Pulser, Thrillseekers... klinkt allemaal even goed!
quote:
Originally posted by tijs08
he lummel.. zorg jij nou eerst maar dat je heelhuids terug komt in dit kikkerlandje met je lachebekkie
Daar ben ik het helemaal mee eens! Je hebt een hoop gemist hier ondertussen
Originally posted by SnuggLe
Zit niet te zeiken man! Dat jij nou in de Randstad woont en verwend bent, omdat alles in de buurt zit. Wat is nou 150 kilometer rijden voor een goed feest??? Wat denk je van alle mensen die NIET in het westen wonen, en met de trein/auto naar een feest moeten?
Weet nog dat mensen Nexus in Deventer 'te ver' vonden. Ga weg man, ik moest toen ik in Enschede woonde wel eens 2-2,5 uur met de auto of 3 uur met de trein. Dat is heel normaal.
GKGG was zelfs 10 uur met de bus