Vrijdagavond om 19:00 komt Armin op MTV, zal vast wel niet veel voorstellen, maar wie weet is het wel geinig, verder komen er ook nog andere niet-dance artiesten langs.
Dus mocht je vrijdagavond jezelf helemaal de vinkentering vervelen dan heb je een goeie reden om MTV aan te zetten zonder dat die Las Ketchup wannabee's Cheeky Girls voorbij vliegen
.o> at your service
Feb-02-2003 11:33
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
toch jammer dat vroomshoop volgens mij de enige plek in hollandia is waar wel de kabel ligt maar waar die f*cking beheerder heeft bedacht dat MTV nix toevoegd en TMF wel (lees: geen mtv hiero)
Feb-02-2003 15:46
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
toch jammer dat vroomshoop volgens mij de enige plek in hollandia is waar wel de kabel ligt maar waar die f*cking beheerder heeft bedacht dat MTV nix toevoegd en TMF wel (lees: geen mtv hiero)
the same hier in Eindhoven Kolkie! we hebben nu sinds een maand of 2 in plaats van MTV 24 uur lang tell sell!
ik vraag tijsje wel of hij het opneemt voor mij
Feb-02-2003 16:14
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
the same hier in Eindhoven Kolkie! we hebben nu sinds een maand of 2 in plaats van MTV 24 uur lang tell sell!
ik vraag tijsje wel of hij het opneemt voor mij
Die hadden ze er eerst bij ons ook opgepleurt, maar is vervolgens failliet gegaan en toen hebben we er Eurosport voor in de plaats gekregen...
En ffe over dat Club MTV, wat moet ik me daarbij voorstellen ?!
Een soort van Club Delicious......?!
Originally posted by Raymond
Die hadden ze er eerst bij ons ook opgepleurt, maar is vervolgens failliet gegaan en toen hebben we er Eurosport voor in de plaats gekregen...
En ffe over dat Club MTV, wat moet ik me daarbij voorstellen ?!
Een soort van Club Delicious......?!
Meer een soort Top Of The Pops, want er komen ook van die wigga's langs en wannabee's
Feb-02-2003 16:59
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Chicane
Meer een soort Top Of The Pops, want er komen ook van die wigga's langs en wannabee's
hehe, dan gaat ie vast yet another day live performen ofzo (vraag me alleen niet hoe : ) want die doet het wel goed in de top 40 volgens mij