|
Dit weekend naar high energy geweest,ik ben verliefd geworden op ferry corsten,die draaide zo fuckin geweldig,heb maar weer eens ondervonden dat ik push live nog steeds vind zuigen,en dat mike beter alleen een set kan doen,en jean vond ik zowaar minder commercieel dan normaal,marco V nie gezien,2 weken terug bij Qontact zwaar ok,en Armin kwam pas om 07:00 na zn soloset in de <<0>> maar toen sliep ik al;p Al met al een leuk feestje,en owjah Jose deed t ook wel aardig
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|