|
| quote: | Originally posted by moogwai
Hmmm, ff denken... Robert Miles - Children, Jens - Loops & Things en nog enkele die ik vergeten ben 
Maar mijn interesse in trance begon pas echt toen ik Trance 100 deel 1 in mijn bezit had 
En Cafe del Mar is zeker een van de beste nummers ooit gemaakt. |
Het begon bij mij ook bij energy52, ik vind dat nog steeds het beste nummer ooit gemaakt. (nalin & kane remix). Geeft me echt altijd zo'n relaxed zomer gevoel.
grtz,
TNG
___________________
|