Nou vind ik het aan de ene kant een top auto en wil hem eigenlijk meteen halen, maar iets houd me tegen...
Ik kan er maar niet achter komen waarom ik blijf twijfelen
Hebben jullie misschien een idee?
Last edited by jp on Jun-02-2003 at 17:07
Jun-02-2003 07:25
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Whehe gewoon doen joh
Wat maakt zo'n nummerplaat nou uit
Jun-02-2003 07:45
Dirkie
Junior tranceaddict
Registered: Dec 2002
Iets houd je tegen. Ik weet waarom !!! Kijk eens naar dat nummerbord, er staat K UT. Je onderbewustzijn zegt nu: Niet Kopen !!!
Voor de rest een leuke auto, alleen of je het goed zal doen bij de vrouwen weet ik niet als je deze auto hebt. Ik zo gaan voor een stoerdere wagen
Jun-02-2003 07:48
jp
Retired tranceaddict
Het is wel grappig hoe je in de meeste Duitse steden gewoon een eigen persoonlijke kenteken aan kunt vragen. Heel leuk als je een BMW hebt en B:MW745 op je auto hebt staan bijvoorbeeld.
Ik heb ook wel eens een zwarte Volkswagen Corrado gezien met kenteken DE:VL666.
De bezitter van die Peugeot zal het nog moeilijk krijgen als ie in Nederland rondrijdt
Last edited by jp on Jun-02-2003 at 08:11
Jun-02-2003 08:04
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Nog een reden waarom je em niet moet kopen. De franse homo's hebben de 206CC uitgekozen tot homo auto van het jaar
Jun-02-2003 08:20
jp
Retired tranceaddict
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Nog een reden waarom je em niet moet kopen. De franse homo's hebben de 206CC uitgekozen tot homo auto van het jaar
Ah, daarom is er een wachtlijst en leveringstijd van 12 maanden
Jun-02-2003 08:26
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Wil je echt indruk maken op de vrouwen dan kan je beter een prachtige Kia kopen, voor weinig geld heb je een gloednieuwe topwagen voor de deur staan!
Jun-02-2003 09:15
basd
progression
Registered: Jul 2002
Ik zou zeggen: ga voor de nieuwe smart Roadster, geheid succes denk ik.. Staat wel in de nieuwe Autoweek.
Ah iedereen die een pimpauto wilt kopen voor de sjiks is verkeerd bezig.
Je moet juist een fette leuke humor bak hebben.
Een auto die ik zo vreed vind om sjiks aan te trekken dan is het wel de Mini Cooper Yellow met van die smilies der op.
Die doen het goed, als ik knaken heb staat deze gele geile sjik-auto voor de deur.
Dus iedere sukkel met een grote pimp-oto...you are gay gay gay gay gay.
Jun-02-2003 14:34
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by New Wave
Ah iedereen die een pimpauto wilt kopen voor de sjiks is verkeerd bezig.
Je moet juist een fette leuke humor bak hebben.
Een auto die ik zo vreed vind om sjiks aan te trekken dan is het wel de Mini Cooper Yellow met van die smilies der op.
Die doen het goed, als ik knaken heb staat deze gele geile sjik-auto voor de deur.
Dus iedere sukkel met een grote pimp-oto...you are gay gay gay gay gay.
Daar zit wat in heb zelf een vel gele seicento sporting en iedere sjik vind het een: "aaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een schattige auto".