Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Le Reve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ze TranceLover
Suspended User

Registered: Dec 2002
Le Reve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bon, je viens de chatter avec Fridge sur le board Dutch Trance FOrce, vous trouverez les threads ici:

clique
c'est un peu aprèsle milieu de la page que ça commence.

JE MEURS! Fridge veut venir en France dans un des meilleurs club de l'est!!! c sérieux les gar! j'ai besoin de vous! on va le faire venir ok? regardez:

I will let you know when I play
in france one time , ok?

If you know any interested clubs near you let me know...

on lui trouve un super club pour l'accueillir et on se défonce tous ensemble!!!!!!!! JE MEURSSSSSSSSSSSSSSSSSS
je lui ai dit que je le tiendrais au courant dès que possible

ZE TRANCELOVER, I can't sleep now!!!

Old Post Feb-15-2003 01:03 
Click Here to See the Profile for Ze TranceLover Click here to Send Ze TranceLover a Private Message Add Ze TranceLover to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Le Yalta est le club que je connais le plus en mesure de le recevoir.

Sinon y'a le Circus...

Old Post Feb-15-2003 11:57 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Lytchix
Sinon y'a le Circus...

Mouais

Old Post Feb-15-2003 14:06  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

L 'Est c est pas forcement la Lorraine , les gars...

Old Post Feb-15-2003 17:54  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by PEZ68
L 'Est c est pas forcement la Lorraine , les gars...

Ah bon?
N'empêche qu'on est majoritaires, alors on a la priorité!

Old Post Feb-16-2003 14:40  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

je propose le yalta (en toute objectivité cela s'entend , étant donné que c'est respectivement a 45mn et 5mn de 3 logements possibles, et, raison moins fumeuse, c qd meme une boite plus trance que la moyenne)

Old Post Feb-16-2003 16:20  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by cozim
et, raison moins fumeuse, c qd meme une boite plus trance que la moyenne)

ouais faut le dire vite paske qd j' y suis allé...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-16-2003 17:19  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

quote:
Originally posted by stanymi

apparament ça t'a pas plu

Old Post Feb-16-2003 21:58  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by cozim
apparament ça t'a pas plu

T' as plutot bien résumé la situation...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-17-2003 05:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

ouai le club adapté dans l'Est est le Yalta, pour sa réputation, sno coté branché, sa zik, sa clientèle....

ne pas se faire un avis sur une soirée stanymi
(c vrai que le soir là c t pas terrible)

Old Post Feb-17-2003 08:16  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

@PeZ : j'ai jamais dit que L'Est c'était que la Lorraine, j'ai dit que le Yalta était le meilleur club de l'Est que je connaisse...
C'est vrai que j'ai pas encore exploré l'Alsace des clubs à part le Collysée mais bon.

quote:
Originally posted by stanymi

T'es tombé sur un mauvais soir.
On y est allés samedi soir et je peux te dire que c'était le jour et la nuit par rapport au TA-Fr meeting mais bon ça ne veut pas dire que t'aurais aimé vu que t'es assez bloqué sur la Trance.

Old Post Feb-17-2003 12:22 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

ben moi qd j'y étais à la soirée de nouvel an ça m'a bien plu (bon faut dire aussi ct ma premiere sortie en boite ), faut dire aussi qu'il y avait tonks aux platines qd je suis arrivé
mais vers 4h du mat ça commençait à partir en hardtek, potable mais moins amusant

Old Post Feb-17-2003 12:34  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Le Reve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNew amazing electro/synth-pop track played by Westbam on Mayday HU 2006. Please ID. [2006] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAscension - "For A Lifetime (Ascension Dub)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:07.

Forum Rules: