|
| quote: | Originally posted by reveal
finns den tillgänglig i annat format än QT? quicktime installerar jag nämligen verkligen inte |
Sorry grabben, bara quicktime. Från Apples hemsida juh...hela grejen handlar juh om varför personerna i fråga bytt från PC till Mac...
Men eftersom den e så pass känd kanske den finns på DC eller nåt...
Tycker Quicktime e rätt schysst asså, RealPlayer å andra sidan, hua, 
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe
|