*Monday Bar WEEKEND*
Special - Trance Nation med Ministry of Sound
---------------------------------------------
*Fokused*
Tiesto in STHLM!!!
*******************************************
Torsdag 17 april, 2003
*Doghouse*
Skärtorsdagen - Påskfest!
*******************************************
Fredag 25 april, 2003
*Monday Bar WEEKEND*
Special - Trance Nation med Ministry of Sound
---------------------------------------------
*Fokused*
Tiesto in STHLM!!!
*******************************************
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det.
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Jan-17-2003 18:13
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
vad innebär trance nation exakt? kan man förvänta sig djs av samma kaliber som tiesto? isf är det värdelöst att dom lägger det på samma dag...
___________________
man with no sig
Jan-17-2003 18:16
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Re: Re: Lite datum att ringa in i kalendern... BIG PARTY! (Sthlm)
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det.
Tycker det verkar rätt oki, kanske bratsen går på MoS så det blir en ren trancepublik hos Tiesto.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Jan-17-2003 20:23
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Re: Re: Lite datum att ringa in i kalendern... BIG PARTY! (Sthlm)
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det.
Re: Re: Re: Lite datum att ringa in i kalendern... BIG PARTY! (Sthlm)
quote:
Originally posted by Aendy
Tycker det verkar rätt oki, kanske bratsen går på MoS så det blir en ren trancepublik hos Tiesto.
Doghouse har en trogen publik och det är inte brats...
Jan-17-2003 21:47
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
Re: Re: Lite datum att ringa in i kalendern... BIG PARTY! (Sthlm)
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det.
MMmm vet inte om det bara är jag som har en förmåga att se allt positivt... :-)
Men faen detta är klockrent så länge som de inte spelar exakt samma timmar.... jag bor i skåne så hae tänkt kolla på tiesto i köpenhamn och skippa stockholm. Men om det blir både tiesto och trancekväll så är ju stockholm givet =)
Jan-17-2003 21:59
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
grejen e den att vad spelar tiesto för musik egentligen? på senaste tiden tycker ja hans sets gått nre sig rejält, så nån riktig trance e nog inte o vänta trots att det e TIESTO... det beror förstås på vem som kommer till trance nation men e det typ fergie eller varför inte ornadel så blir det nog fetare där, om det inte va för att alla kommer va på TIESTO förstås...
faan va klantiga dom e hur kan dom göra så här? känns som rejvkommisionen har ett finger med i spelet...detta e kanske den enda tillåtna dan för en internationell trance-dj i sthlm
tänk om trance nation tog hit PvD fast det händer väl inte eftersom det e MoS, men vilka trance-djs finns det på Mos? känns som dom mest lirar house numera..så då blir det kanske TIESTO iaf, skulle ju kännas rätt konstigt att inte se han när han spelar i sthlm.. hur ska ni göra?
___________________
Ohm Nama Shivaya
Jan-17-2003 22:38
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Lite datum att ringa in i kalendern... BIG PARTY i Stockholm
(sånt som är officiellt)
VILKEN VÅR!! Nu känns det ju skönt att bo i Stockholm!
Feb-14-2003 19:51
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Gaby
VILKEN VÅR!! Nu känns det ju skönt att bo i Stockholm!
Håller med... det känns riktigt bra just nu!
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Feb-14-2003 19:59
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by Gaby
*******************************************
Fredag 29 maj, 2003
- Judge Jules?
*******************************************
Men då är juh Stockholm electronica...hur går detta ihop? Först krockar Jules med electronica...sen krockar Gielen med electronica...hur bra koll har dom egentligen?