תאונת דרכים ;(
אל תשאלו אנשימים אבל לפני יומיים הייתי הבייתה בדרך חזרה מנהיגה מונעת (בעצם קורס רענון) כי בקרוב יש לי רשיון שלוש שנים (לא קיבלתי אף נקודה עד היום) והיית לי תאונה.........
נכנסתי במישהו שעצר באמצע כביש כזה חצי מהיר (נוסעים בו על 80+-) בין נס-ציונה לרחובות למי שמכיר , בכל מקרה ראיתי נהג מעצבן לפניי אז אמרתי נעבור לנתיב הימני שלא יהיה לי משהו , קיצר אני מסתכל על המראה הימנית פתאום אלה שבאוטו שלי אומרים תזהר (אני כבר חצי בנתיב השני) ואז אני רואה לוחץ על הברקס ונכנס בו , הוא פשוט עצר שם באמצע!@!@#$@! לא לפני רמזור לא כלום:!(
איזה אירוניה מעצבנת! _
דרך אגב זה היה יפני תייר או משהו , מזל שלא היה איזה ישראלי שהיה עושה לי הצגות פתאום כי לאוטו שלו לא קרה כלום!
מצטער על השחור זה פשוט להקטין את הגודל של התמונה


___________________
http://who.issexy.tv/djentlman.jpg
i'll keep this signature ti'll i wont feel any pain And Y? well I'M KICKING MYSELF CAUSE I KNOW THIS PLACE A LOT OF TIME AND NEVER ENTERED THE FORUMS OR DA CHAT!"
*sig edited - image exceeds width, height, and KB restrictions - please read signature guidelines*
Last edited by DJentlman on Feb-19-2003 at 13:20
|