Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה?
אתמול מתכונת בספורט... עזבו את זה שאני פדלאה. מכירים איך שלוקח יום עד שהשרירים מתחילים להתאכזזר אלייך? היום הוא היום... איך שקמתי היה קשה לי בכלל למלא את הריאות אויר... ובמהלך היום נראה לי התכווצות בתחת או משהו.... אני הולך כל -כ------ך לאט והישיבה כואבת... שלא לדבר על לקום... סעמק התחת שלי לא יודע אם הוא רוצה לשמשהו יילחץ תו מלמטה או שיהיה תלוי באויר (כואבבבבבבבב כמו ארס)
אחי סורי בדיוק הזדכיתי על האמ-16 שלי לפני שבוע
...
אבל אני חותם עליו שוב עוד שבועיים בערך אז תאזר בסבלנות !
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Feb-18-2003 18:46
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
מצטער אח שלי אבל אתה יודע שאם היה לי רובה הייתי יורה בך...
בכל אופן
יש לי בגרות בספורט עוד שבועיים
רק היום גיליתי את זה
גם עיוני וגם מעשי
לא נעים בכלל
___________________
.
Feb-18-2003 19:52
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער אח שלי אבל אתה יודע שאם היה לי רובה הייתי יורה בך...
בכל אופן
יש לי בגרות בספורט עוד שבועיים
רק היום גיליתי את זה
גם עיוני וגם מעשי
לא נעים בכלל
אחחח מעלה זכרונות!
הבגרות בספורט (בבצפר שלי לפחות) היא כזאתתתתתתת שכונה..
קיבלתי 90 בלי לעשות כלום
יש מבחן מתח (עשיתי אולי אחד אמיתי)
יש מבחן כפיפות בטן (החבר שספר לי הוסיף לי איזה 60..)
ויש מבחן ריצה (שהוא היחיד שעשיתי ביושר)
בקיצור אל תדאג..זרוק זין על כולם בצפר זה שכונה!
אגב, מה זה מבחן עיוני בספורט?!!? שואלים אותך שאלות על ספורטאים?
Feb-18-2003 20:35
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל
13,2
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Feb-18-2003 20:49
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל