Zijn er nog mensen hier die morgenavond (vrijdag de 18e) naar Club Fusion in Marcanti/A'dam gaan????
Aanrader met o.a. Yves de Ruyter en een 3 UUR SET van Armin van Buuren (van 2 tot 5)!!!
Wie gaan er ook??
Cheers,
Sido (50% Bouma-Bros.)
May-17-2001 09:27
NILA.NL
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, the Netherlands
HELAAS.... zoals jullie al wel weten ben ik er (weer) niet bij... volgende week ook al niet mee naar Godskitchen... 2/3 juni is pas weer de volgende "uitgaansmogelijkheid...
HEEL veel plezier in ieder geval!!!
___________________
May-18-2001 00:02
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
ben helaas ook niet van de partij ik moet ook al weer de volgende dag werken maar ja met armin word hetzeker een toppertje hoor
ja van yves ben ik niet de grootste fan
May-18-2001 00:08
NILA.NL
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, the Netherlands
Bouma's!
COOLE PICS!!!
___________________
May-22-2001 12:52
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
en hoe was het???
May-22-2001 13:01
NILA.NL
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, the Netherlands
Ik ben niet geweest, maar voor een sfeerimpressie zie de news & updates button op onderstaand linkje!
___________________
May-22-2001 14:35
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by NILA.NL Ik ben niet geweest, maar voor een sfeerimpressie zie de news & updates button op onderstaand linkje!