over 1.5 uur stap ik in de auto en sjesen mijn paps en mams mij naar schiphol toe alwaar ik om exactement 18.00 de lucht in ga en dik 2 uur weer in het heerlijke barcelona ga landen yum yum, lekker weertje daar.
ter info: ik ga daar dus afstuderen aan de universiteit van catalunya, ben daar dus waarschijnlijk DRUK DRUK DRUK, geeeeeen id of ik tijd heb om op ta te gucken.. zul je wel merken..
.. mensen die zo fijn zijn mij er op te wijzen dat ik nexus en/of qontact mist: DACHT JE DAT IK DAT ZELF NOG NIET BEDACHT HAD!
ik groet u allen!
___________________
Progressive
Hard = goed
Feb-19-2003 10:31
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
.. mensen die zo fijn zijn mij er op te wijzen dat ik nexus en/of qontact mist: DACHT JE DAT IK DAT ZELF NOG NIET BEDACHT HAD!
ik groet u allen!
Je vergeet Tiesto in Concert.....
Have fun daar en laat hier soms es wat van je horen,
Cosmic
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear