|
Min svensexa
Ja det stämmer... jag gifter mig i april och som traditionen bjuder blev jag kidnappad och helt tagen på sängen i fredags! Med luva över huvudet och skithög musik i lurarna föstes jag in i en bil.
Dryga timman efter stod jag helt enkelt på Arlanda. Det var dags att åka till Amsterdam, gå på klubbar och Trance Energy i Utrecht. Jag är minst sagt helt slut... kom hem för bara några timmar sen. Men man är lycklig ända ut i tåspetsarna. Vilket djävla drag !!!! Nu väntar en "Tyson"-knock i sängen...jag kommer sova tre dygn tror jag .
Synd att jag inte träffade några TA där, men jag visste ju inte direkt att jag skulle dit!
Greetz
NordLight
Gielen ägde måste jag bara säga.
___________________
|