Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dax att börja om : (
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
lonne
Stranger Than Fiction



Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Dax att börja om : (

Tja !

För ett par timmar sedan hämtade jag tillbaka min dator, från reparation. Min återförsäljare sa att min hårddisk crashat, men att han trodde att mp3`orna kunde räddas. Dessvärre hade killen fel, så nu sitter jag här 35 gig Trance, Techno och House fattigare...
Känns fett jobbigt, men självklart borde jag bränt ut mer, skaffat en till hårdisk osv...

Nu till saken. Jag antar att ni förstår att jag är intresserad av hjälp för att börja dra hem alla mina gamla favoriter igen. Jag skulle bli väldigt tacksam för hjälp eftersom jag är lika besatt av trance som alla er andra här på forumet. Kontakta mig gärna på msn [email protected] om ni vill hjälpa en ledsen man.

Tack på förhand / lonne.

Old Post Feb-21-2003 17:37  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Re: Dax att börja om : (

quote:
Originally posted by lonne
Tja !

För ett par timmar sedan hämtade jag tillbaka min dator, från reparation. Min återförsäljare sa att min hårddisk crashat, men att han trodde att mp3`orna kunde räddas. Dessvärre hade killen fel, så nu sitter jag här 35 gig Trance, Techno och House fattigare...
Känns fett jobbigt, men självklart borde jag bränt ut mer, skaffat en till hårdisk osv...

Nu till saken. Jag antar att ni förstår att jag är intresserad av hjälp för att börja dra hem alla mina gamla favoriter igen. Jag skulle bli väldigt tacksam för hjälp eftersom jag är lika besatt av trance som alla er andra här på forumet. Kontakta mig gärna på msn [email protected] om ni vill hjälpa en ledsen man.

Tack på förhand / lonne.
Fan de va ju as trist... vet precis hur det känns för jag förlorade 24 Gb trance i en krash för ett år sen... nästan som man grät....

Tur för dig nu att jag e generös av mig så jag gör ett special konto only for you till min trance folder a-z som är på 33Gb...
Snackas på MSN...


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Feb-21-2003 17:46  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac



Registered: Oct 2002
Location: Halmstad, Sweden

Hårddiskar som krashar är riktigt irriterande..jag har haft turen att slippa det än så länge med mina fyra hårdiskar som jag har.
Däremot fick jag ett virus som länsade bort över 30 000 filer på den förra datorn, bl.a. alla bildfilerna!

Nu gör jag backups på 4,7 giggs dvd-skivor!



btw..lycka till med återuppbyggandet av din trancesamling!


___________________

Old Post Feb-21-2003 17:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm



Registered: Jan 2001
Location: .fi

quote:
Originally posted by Nyx
Däremot fick jag ett virus som länsade bort över 30 000 filer på den förra datorn, bl.a. alla bildfilerna!


Va var de för bilder? Lite pr0n kanske?


___________________

Old Post Feb-21-2003 18:20  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

min STORA samling av porr.. ehm. jag mena.. ehmm.. ehhh... mp3 försvann för några månader sen när jag fick virus... det jobbiga va att jag hade virus program här hemma, men installerade det aldrig


___________________
Daniel

Old Post Feb-21-2003 18:28  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Jag har en speciell hårdisk bara för trance...inga program och sådant som kan crasha finns på det....är en ganska ny IBM oxå så den bör inte paja för mig


___________________

Old Post Feb-21-2003 18:34 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Cool

oj oj, stackare.. ingen back-up, huh?

min ena hd har varit grymt galen... (skadade sektorer å grejor) så ja fick minsann bränna ner 40 gb me trance å sen... formatera... skiten. men nu e d gjort å den "verkar" fungera smärtfritt..


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-21-2003 18:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rem_monster
tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Finspång, Sweden

Ni har ju tur ändå, jag har bara 20 gb hd.

Och vågar bara ha lite mindre än 3 gb mp3. Annars blir datorn så seg.


___________________
Här va´re de tomt

Old Post Feb-21-2003 18:58  Sweden
Click Here to See the Profile for rem_monster Click here to Send rem_monster a Private Message Add rem_monster to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS



Registered: Jul 2002
Location: The Sky

ska ni snacka om ?!:..

jag har ju fyfan bara 10 gb !

Old Post Feb-21-2003 19:14  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rem_monster
tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Finspång, Sweden

quote:
Originally posted by dj_hysterix
ska ni snacka om ?!:..

jag har ju fyfan bara 10 gb !


Hihi, skadeglädje...



Aja, går ju ifs om man bränner ut allt man laddad ner direkt.


___________________
Här va´re de tomt

Old Post Feb-21-2003 19:20  Sweden
Click Here to See the Profile for rem_monster Click here to Send rem_monster a Private Message Add rem_monster to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

10 gig.. herregud.. kan man ju inte klara sig på.. använder ca 79/80 gig


___________________
Daniel

Old Post Feb-21-2003 19:38  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA



Registered: Sep 2001
Location: NGC-6543 TekniskFysik - levande lik!

9 gb här (fast man kan bara använda 8.2 av de... lite skadad; bara 4 år gammal )

tror att jag ska dra å skaffa en ny imon/nästa vecka, windows börjar att klaga på alla skadade sektorer/filer/fil-fragment

Old Post Feb-21-2003 20:58  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dax att börja om : (
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune Played By Scot Project [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKuffdam & Plant - "Balearica" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:08.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!