ik heb even een vraagje, weet misschien iemand waar ik deze CD orgineel nog kan aankomen, ik had gehoord dat hij uit de handel is genomen? maar of dit klopt?
Hopelijk weet iemand hier meer van.
Alvast bedankt
Feb-25-2003 13:48
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Ik heb hem alleen maar op mp3
Feb-25-2003 14:04
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
hij heeft tijijijijijijijjiden bij de FRS gelegen, niemand die em kocht. Misschien dat je daar nog kansen hebt...
GreetZ, DC
Feb-25-2003 14:29
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Volgens mij is deze er alleen maar als mp3, maar ik kan het ook fout hebben.......
Deadmau5
Eric Prydz
Feb-25-2003 14:29
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Ding Chavez
hij heeft tijijijijijijijjiden bij de FRS gelegen, niemand die em kocht. Misschien dat je daar nog kansen hebt...
GreetZ, DC
Welke FRS was dat dan..kan ik misschien daar eens gaan kijken
Feb-25-2003 14:39
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Ik ben ook een tijdje opzoek geweest naar deze cd, maar nergens te krijgen. Toen ik een keer bij de Magik Store was (minimaal een jaar geleden) heb ik gevraagd of er nog aan te komen was, maar volgens hun is deze cd nergens meer te krijgen en niet meer te bestellen. Dus je moet er tegen aan lopen, maar ik acht de kans heel klein.
Feb-25-2003 14:43
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Welke FRS was dat dan..kan ik misschien daar eens gaan kijken
Hier in Dukenburg (Nijmegen). Ik zal nog wel eens voor je kijken, maar ik ben er wel al 1,5 jaar ofzo niet meer binnen geweest. Internet he