|
| quote: | Originally posted by Glorie
hmm, vaffö måste du va hemma samtidigt? det e väl förinspelat elle? 
ja ska allt lyssna, weeeeeeeeee! |
Nja, jag måste ju inte vara hemma. Mycket riktigt är den ju förinspelad. Det är bara det att det är ganska trevligt att läsa kommentarerna och svara tillbaks. Hänga lite i chatten, irc.di.fm #diradio, och snacka skit med alla bekanta ansikten som brukar dyka upp vid DI "events" 
|