Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > USA wants war, baby
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
nils
château flight

Registered: Sep 2001
USA wants war, baby

http://www.observer.co.uk/iraq/stor...05936%2C00.html

tja, vad ska man säga igentligen?

Old Post Mar-02-2003 21:18  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag pallar inte läsa men idiotBush och hans lilla land där i väst kommer få stora problem med världsopinionen om de startar krig... alla, inte bara folk i palestinasjal och gröna jackor, kommer avsky USA... redan jag börjar känna ett visst hat mot dem och framförallt Bush. Read my lips, no more Bush som den gamla dängan lyder.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-02-2003 21:21  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

saddam är farlig och ska bort

men om det inte verkligen MÅSTE till ett krig, så ska man såklart undvika det... jag förstår inte varför USA vill ha krig? det kanske går att lösa fredligt ju

Old Post Mar-02-2003 21:27 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002

Varför USA vill ha krig?
3 självklara anledningar.

1. OLJA!!

2. USA har det gnaska tamt med sin ekonomi i landet så om de startar ett krig så kommer det att börja pumpa runt pengarna i landet vilket leder till ekonomisk tillväxt.

3. Det ser ut som att Bush gör ngt bra för folket om han skyddar sina får genom att kasta stenar på ngn varg i ett land på andra sidan jordklotet ... jaja dont get me started.

Old Post Mar-02-2003 21:40  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Behold, my arse.

quote:
Originally posted by reveal
jag förstår inte varför USA vill ha krig? det kanske går att lösa fredligt ju

för att i iraq finns olja som USA velat åt ett bra tag...i Afghanistan tågade dom in och tog all olja själva..men bin laden..han kom undan..wooops....

Jag gillar inte bush..
Saddam är ond rakt igenom och visar det tydligt. Han är liksom OND men visar det iaf.
Bush är ond raktigenom men visar det inte, gömmer det så gott han kan....minst lika OND!

Old Post Mar-02-2003 21:41 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

det är oändligt stor skillnad på en, trots allt, demokratiskt vald ledare, och en diktator som förbjuder den fria tanken

Old Post Mar-02-2003 21:48 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

USA anser att de vill få bort Saddam för att han har "massförstörelsevapen". De anser att Saddam är en ond jävel som bara dödar sina egna landsmänniskor. En sak är säker....USA snackar bara skit...DE VILL FÅ OLJAN..!

Fan va jag blir arg på den där jävla idioten Bush. "Vi kommer anfalla irak om irak inte förstör sina vapen". GAAAAH !!!

VA E D USA INTE HAR???
VA E D STORBRITTANIEN INTE HAR ????

DE HAR MER VAPEN .. OCH DÖDLIGARE VAPEN ÄN IRAK...HUR KOMMER DET SIG DÅ ATT IRAK MÅSTE FÖRSTÖRA SINA VAPEN (SOM TROTS ÄR GODKÄNDA AV FN) ?!?!?!?!?!?! USA HAR SJÄLV KÄRNVAPEN, BIOLOGISKA OCH ALLT ANNAT SKIT ! ! ! !

Jag hatar BUSH..hans politik suger. Dick Cheney kan ställa sig på knä och **** av BUSH.

*Ursäkta för ordvalet men jag blir så jävla sur*

Old Post Mar-02-2003 21:49  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

ofattbara 800 miljarder kostar kriget USA i pengar! (snackar inte om liv etc. nu)

(tänk alla stackare läs: civila som stryker me i Irak )

DET e mycket pengar det....tänk va mycke gott man skulle kunna göra med de summorna. (hjälpa hemlösa ex) Usa har ju skrämmande många såna.

men de har ju börjat förstöra raketer nu ju bra! men ja vet inte om d duger för USA

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-02-2003 21:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by NbR
Varför USA vill ha krig?
3 självklara anledningar.

1. OLJA!!

2. USA har det gnaska tamt med sin ekonomi i landet så om de startar ett krig så kommer det att börja pumpa runt pengarna i landet vilket leder till ekonomisk tillväxt.

3. Det ser ut som att Bush gör ngt bra för folket om han skyddar sina får genom att kasta stenar på ngn varg i ett land på andra sidan jordklotet ... jaja dont get me started.

4. Det är omröstning snart och Bush tror att han kan få mer röster genom att genomföra sitt lilla krig.

5. Han måste leva upp till de "standarder" hans farsa satte.

Ogillar Bush (resp. hans politik, känner inte honom [som tur det e?]) också. Han ser ju ut som en apa (alltid när jag hör "Bush" så minns jag en bild som jag såg ngnstans, där det finns flera foton av Bush och en Apa, men exakt samma ansiktsuttryck, ser så j***a lika ut)

[EDIT]Här fanns det visst en sån bild... var iofs inte den jag tänkte på [/EDIT]

Last edited by cviper on Mar-02-2003 at 22:04

Old Post Mar-02-2003 21:53  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

nästan alla världens länder har skrivit på ett avtal som förbjuder nya länder att få kärnvapen (icke spridnings-avtalet), det är därför det är FÖRBJUDET för irak att skaffa kärnvapen, medan det är fullt lagligt för USA att behålla sina, då de redan hade kärnvapen när avtalet kom till

Old Post Mar-02-2003 21:54 
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

AC, var e du??

asså...hmmm..vill de verkligen ha olja? ja fattar inte.. kan d ju inte säga ju.. vi vill ha er olja! det e ju iraks! som d ska sälja i sin tur för att få pengar

det e ju som två barn skulle sitta i en låda å leka å så vill ena barnet ha den andras bil att ta me hem... d kan han ju inte ta bara

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-02-2003 21:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Glorie

det e ju som två barn skulle sitta i en låda å leka å så vill ena barnet ha den andras bil att ta me hem... d kan han ju inte ta bara

Jo det e sant att han inte får ta den...men tänk dig att ena barnet är USA...och barnet är en jävligt envis jävel..och så tar han bara bilen och sticker därifrån....

Old Post Mar-02-2003 22:08  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > USA wants war, baby
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackYet another ID [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackQuestia - "Crystal Clouds" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:06.

Forum Rules: