אני בא לראות עכשיו אקזיט ורואה שהיה עכשיו פיגוע!!!!!
כוס אמא של הערבים המזדיינים האלה
הפיגוע היה בחיפה בקו אוטובוס 37 כנראה מחבל מתאבד
נכון לעכשיו יש לפחות 8 הרוגים ומעל 30 פצועים
נקווה מאוד שלא יותר
___________________
.
Mar-05-2003 13:16
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
Re: חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נכון לעכשיו יש לפחות 8 הרוגים ומעל 30 פצועים
נקווה מאוד שלא יותר
לצערי מספר ההרוגים עלה למעל 11
___________________
Mar-05-2003 13:19
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
זה כזה עצוב, כזה חבל.......
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Mar-05-2003 13:21
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
Re: Re: חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
quote:
Originally posted by TinkerbeL
לצערי מספר ההרוגים עלה למעל 11
ראיתי עכשיו
באתי לעשות אדיט לפוסט... אבל כבר לא עקרוני...
___________________
.
Mar-05-2003 13:23
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
בני זונות!!!!!
___________________
Mar-05-2003 13:30
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
נקווה שזה לא תיהיה שיגרה עכשיו.
___________________
Mar-05-2003 13:40
coby
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location:
כושיליאמא שלך הערבים הבני זונות האלה !! לא שמעתי שהיה פיגוע...
רק בישראל פיגועים זה שיגרה
Mar-05-2003 13:42
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
וואי איזה מוזר, עברה כבר יותר משעה מהפיגוע ועוד לא ראיתי מוות לערבים אחד
:\
סאמק אבל באמת , אבא שלי עובד מטר משם שמע את הפיצוץ
וסבא וסבתא שלי עברו כמה שעות לפני זה באותו מקום בדיוק
הם נסעו לפה
אחרי כל-כך הרבה זמן כבר התרגלנו שאין פיגועים דווקא
נקווה שזה היה חד פעמי
___________________
Mar-05-2003 15:34
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by nesher
נקווה שזה היה חד פעמי
חד פעמי ?!
כל יום יש חמישים התרעות לפיגועים,
פשוט עד עכשיו צהל עשה עבודה טובה בהגנה על המידע
בקיצור באמת אבל נקווה שלא יהיו עוד פיגועים
אני מתפלא שלא באו הימנים והאשימו את מצנע
___________________
Never again.
Mar-05-2003 15:50
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
טוב לסיכום ערב באמת קשה אין מה להגיד 15 הרוגיים ו39 פצועיים 9 מהם במצ קשההה
יום קשה אין ספק זה לא יום למריבות פוליטיות
זה יום לעיסוקים אחרים ומי שמבין יבין
Mar-05-2003 16:57
BlueHawk
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Behind You!
ערבים מזדיינים צריך להשמיד את כל המחבלים האלה אחד אחד
לב של אבן יש לזונות האלה
Mar-05-2003 17:30
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still fuckyng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH..FUCK U ALL THERE
היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם
תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי