|
det gick ju snabbt... håller på att ladda ner den nu 
EDIT: låter ju himla trevlig du 
men vet inte om det bara e jag, men jag tycker basen låter kass på nått sätt när den börjar ändra tonart och så när första melodin kommer in... fast det låter visserligen bra sen när stringen och så kommer in... låter skumt på nått sett bara
___________________
Daniel
Last edited by dbl on Mar-05-2003 at 23:16
|