Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
Digitale Camera's
Ik was wel benieuwd of er hier veel mensen een digitale camera hebben ik zit er namelijk over te twijfelen om er 1 te kopen. Alleen zit ik nu nog te twijfelen tussen 2 camera's ook wil ik wel weten of je een digitale camera eigenlijk makkelijk mee kan nemen met feesten of dat je er nie mee binnenkomt?? aangezien oa. Bouma-bros en Snuggle wel regelmatig foto's van feesten hebben....
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
Minolta Dimage E201 2.3 megapixel
Een vriend van me heeft een nieuwe ixus met 152 intern gekocht. ZOOOOOO vet maar jah hij heeft diep in de buidel moeten tasten
___________________
May-25-2003 08:24
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Ik heb ervaring met de Xsus V2, een mooi toestelletje!! Lekker klein, ideaal voor party's. De foto's zijn ook erg mooi.
Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van...
___________________
May-25-2003 08:45
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Je had um vorige week bij de Aldi moeten halen.
Dat was nog een een toesteletje en maar 269 ballen, maar die zullen al wel overal weg zijn.
leuk dingetje, heel goedkoop ook, maar geen optische zoom, alleen digitaal en erg langzame sluitertijd, snel last van bewogen foto's dus
maar voor die prijs (149,-) mag ik niet klagen
May-25-2003 11:25
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)
quote:
Originally posted by raoel
Je had um vorige week bij de Aldi moeten halen.
Dat was nog een een toesteletje en maar 269 ballen, maar die zullen al wel overal weg zijn.
Hier zat ik ook aan te denken, maar ik heb even wat recensies van wat fotografieforums gelezen en deze camera komt er niet al te best vanaf. Het schijnt dat er 2 megapixel camera's zijn die veel beter zijn dan deze 4 megapixel.
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
May-25-2003 11:31
Joost008
...Walking on Clouds...
Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
Ik denk toch maar dat ik dan de Sony ga nemen ik ga er ook zeker extra geheugen bij nemen.
Maar als ik het zo goed begrijp uit meerdere reacties kun je de camera met feesten gewoon meenemen...doen ze daar nie moeilijk over dan?????want stel dat ik hem meeneem naar een feest en er nie mee naar binnen mag dan wordt het natuurlijk lastig als ik bijvoorbeeld met de trein naar een feest ga
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
May-25-2003 12:23
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik heb ervaring met de Xsus V2, een mooi toestelletje!! Lekker klein, ideaal voor party's. De foto's zijn ook erg mooi.
Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van...
Ik heb ook de Ixus V2, heel goed toestel! Ik merk niet zo erg het verschil tussen wel of geen flits, wel dat als er een hoop mensen of bewegende dingen op de foto moeten hij erg veel moeite heeft ergens op scherp te stellen, maarja dat is geloof ik wel bij meer toestellen.