Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Cosmic Gate @ Club DNA 15/3
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Cosmic Gate @ Club DNA 15/3

Den 15 mars kommer Cosmic Gate till Göteborg...

LineUp:

## First floor ##
Cosmic Gate
Sebastian Vogth (NRJ Extravadance)
Andreas (Rotor)
Dj Anneli (Rotor)

## Second floor ##
G-Stefan
Martin.H

Biljetter finns att köpa hos:
BALAGAN
Kyrkogatan 42. Göteborg
Tel: 031-159098

Går även bra att ringa och boka
av Niclas på 0736-464459

Ålder: 18år
Öppet: 22.00-04.00
Plats: Resturant Hällugnen (Karta)
Förköp: 160kr
Dörren: 200kr

Last edited by SWE_TRANCE on Mar-06-2003 at 15:12

Old Post Mar-06-2003 15:00  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

låter himla trevligt.. nu måste man bara ha nån att gå med.. polarna ballar la ut som vanligt.. speciellt pga priset

Old Post Mar-06-2003 15:17  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

på malmöspelningen kostar det 100 resp. 120 kr.

är det nån som ska dit förresten? till malmöspelningen alltså

Old Post Mar-06-2003 16:25 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Cosmic Gate = Nic Chagall om inte jag fått det hela om bakfoten.... Själv blir det att jag ska gå på det hela i Malmö eller iaf när han spelar dagen innan eller vad det blir...
Har redan fixat med tåg å allt... hade dragit till Gtb om det inte vore för att jag åker som vanligt gratis X-2000 1:a klass... (familje kontakter)

Nu ska man bara ha en biljett som man visst köper förköp på Skivhuset i Malmö som ligger på det lilla torget framför gallerian Triangeln... men jag bor ju här så hur ska de gå... dom tar ju bara in 350 pers typ

Old Post Mar-06-2003 16:50  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Cosmic Gate = Nic Chagall om inte jag fått det hela om bakfoten.... Själv blir det att jag ska gå på det hela i Malmö eller iaf när han spelar dagen innan eller vad det blir...
Har redan fixat med tåg å allt... hade dragit till Gtb om det inte vore för att jag åker som vanligt gratis X-2000 1:a klass... (familje kontakter)

Nu ska man bara ha en biljett som man visst köper förköp på Skivhuset i Malmö som ligger på det lilla torget framför gallerian Triangeln... men jag bor ju här så hur ska de gå... dom tar ju bara in 350 pers typ

det går la änna X2000 första klass till gbg också eller??

Old Post Mar-06-2003 18:09  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by dbl
låter himla trevligt.. nu måste man bara ha nån att gå med.. polarna ballar la ut som vanligt.. speciellt pga priset

Ju, snacka precis med ngt kompisar, alla e borta, tycker inte 160/200SEK e värt det eller sitter hellre på ngt ställe och dricker öl till mainstream resp. 60-tals pop

Old Post Mar-06-2003 18:13  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by cviper
Ju, snacka precis med ngt kompisar, alla e borta, tycker inte 160/200SEK e värt det eller sitter hellre på ngt ställe och dricker öl till mainstream resp. 60-tals pop

som mina polare.. jävla mainstream/60 tals pop etc....
borde förbjudas

Old Post Mar-06-2003 18:14  Sweden
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
dom tar ju bara in 350 pers typ

på flyern står det att det endast finns 300 biljetter

Old Post Mar-06-2003 18:38 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by dbl
det går la änna X2000 första klass till gbg också eller??
Det lär det göra men morsans gubbe kan bara fixa på Malmö turer.. han e lokförare å kör den sträckan...

Liten lokal i Malmö... men de blir la bra bara jag får komma in

www.DeepClub.se

Old Post Mar-06-2003 19:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by dbl
som mina polare.. jävla mainstream/60 tals pop etc....
borde förbjudas

haha, känner igen det där du..
Men vad fan ska man göra.. När man inte känner en jävel så är det ju inte kul att gå dit...

Old Post Mar-07-2003 07:46  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Cosmic Gate @ Club DNA 15/3
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackproggy tune [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpacecorn vs Artificial - Inside Of Me (Murder Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:24.

Forum Rules: