låter himla trevligt.. nu måste man bara ha nån att gå med.. polarna ballar la ut som vanligt.. speciellt pga priset
___________________
Daniel
Mar-06-2003 15:17
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
på malmöspelningen kostar det 100 resp. 120 kr.
är det nån som ska dit förresten? till malmöspelningen alltså
___________________
man with no sig
Mar-06-2003 16:25
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Cosmic Gate = Nic Chagall om inte jag fått det hela om bakfoten.... Själv blir det att jag ska gå på det hela i Malmö eller iaf när han spelar dagen innan eller vad det blir...
Har redan fixat med tåg å allt... hade dragit till Gtb om det inte vore för att jag åker som vanligt gratis X-2000 1:a klass... (familje kontakter)
Nu ska man bara ha en biljett som man visst köper förköp på Skivhuset i Malmö som ligger på det lilla torget framför gallerian Triangeln... men jag bor ju här så hur ska de gå... dom tar ju bara in 350 pers typ
Originally posted by SteveTranz4ever
Cosmic Gate = Nic Chagall om inte jag fått det hela om bakfoten.... Själv blir det att jag ska gå på det hela i Malmö eller iaf när han spelar dagen innan eller vad det blir...
Har redan fixat med tåg å allt... hade dragit till Gtb om det inte vore för att jag åker som vanligt gratis X-2000 1:a klass... (familje kontakter)
Nu ska man bara ha en biljett som man visst köper förköp på Skivhuset i Malmö som ligger på det lilla torget framför gallerian Triangeln... men jag bor ju här så hur ska de gå... dom tar ju bara in 350 pers typ
det går la änna X2000 första klass till gbg också eller??
Originally posted by dbl
låter himla trevligt.. nu måste man bara ha nån att gå med.. polarna ballar la ut som vanligt.. speciellt pga priset
Ju, snacka precis med ngt kompisar, alla e borta, tycker inte 160/200SEK e värt det eller sitter hellre på ngt ställe och dricker öl till mainstream resp. 60-tals pop
Mar-06-2003 18:13
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by cviper
Ju, snacka precis med ngt kompisar, alla e borta, tycker inte 160/200SEK e värt det eller sitter hellre på ngt ställe och dricker öl till mainstream resp. 60-tals pop
som mina polare.. jävla mainstream/60 tals pop etc....
borde förbjudas
___________________
Daniel
Mar-06-2003 18:14
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
dom tar ju bara in 350 pers typ
på flyern står det att det endast finns 300 biljetter
___________________
man with no sig
Mar-06-2003 18:38
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by dbl
det går la änna X2000 första klass till gbg också eller??
Det lär det göra men morsans gubbe kan bara fixa på Malmö turer.. han e lokförare å kör den sträckan...
Liten lokal i Malmö... men de blir la bra bara jag får komma in