Ik ben op zoek naar de orginele Magik CD's (met elfjes)
Hi all,
Ik ben op zoek naar deel 1 t/m 4 van de Magik serie. En dan de exemplaren met de elfjes. Doet iemand ze weg, of weet iemand waar ze nog (ZEER onwaarschijnlijk) te krijgen zijn?
Mn broer heeft Magik 4 metdat elfje (mooiste voorkantje van de magik serie vinnik), zal vragen oftie em wegdoet aangezien hij er tochniet naar luistert meer, maar dan denk ik zelf dat ik em neem, dus reken er toch maar niet op
ok dit is een kutpost waarje nix aan heb
Mar-09-2003 16:28
blighty
Still in love with trance
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Mn broer heeft Magik 4 metdat elfje (mooiste voorkantje van de magik serie vinnik), zal vragen oftie em wegdoet aangezien hij er tochniet naar luistert meer, maar dan denk ik zelf dat ik em neem, dus reken er toch maar niet op
Mijn broertje heeft de hele serie in onberispelijke staat maar wil ze absoluut niet kwijt.
(lees: wachten tot ie in geldnood komt)
Mar-09-2003 19:33
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Elfjes?? De originele Magik 1 t/m 4 die hebben toch nie allemaal elfjes? k heb lekker alle originele hoesjes .
Magik 1 - Een elf-achtige libelle
Magik 2 - Een olifant-slak
Magik 3 - Een vliegende schildpad
Magik 4 - Een elfje op een schildpad
Goed... maarre sorry, ook ik doe deze nie weg. ZEKER niet omdat deel 2 en 4 aan de binnenkant GESIGNEERD zyn door onze Tijs Verwest
Veel succes iig nog!
Mar-09-2003 20:06
magikmuzik
tranceaddict in training
Registered: Feb 2003
ben de eerste 3 magiks ook al heel lang aan het zoeken.
hope you're the lucky one...
grtz
ik heb ze ook allemaal origineel (dus voordat ze allemaal een ander hoesje kregen) maar deel 3 had ik een tijd geleden alleen gekopiëerd. Toen waren de 'originele' cd's niet meer te krijgen, alleen met nieuw frontje.
Ik heb toen via Bol.com deel 3 nog kunnen kopen met origineel hoesje.
Misschien dat zij er nog een paar hebben liggen, je weet niet hoe goed Bol die cd's verkoopt..
Vraag het hen ff anders, misschien hebben ze er nog liggen