|
Interviews met DJ's voor op TA
Ik had een ideetje.
Vroeger, lang geleden, toen ik nog bij RMF.com zat, hebben we via de mail interviews gehouden met dj's van over de hele wereld.
Een voorbeeld zie je hier:
http://www.gmdb.com/feature/intervi...chive.php?pid=4
Dit kunnen we ook voor het Holland Forum doen, lijkt mij best leuk. Gewoon interviews met beginnende Dj's , alsmede gevestigde binnenlandse en buitenlandse namen. Niet geschoten is altijd mis.
Iedereen kan dan wat vragen verzinnen, en de beste stoppen we samen in een interview.
Vooral dat van beginnende dj's lijkt me wel leuk, komen ze ook onder de aandacht. We zouden alles naar het Engels kunnen vertalen zodat de rest van de wereld er ook wat aan heeft, en wij als Holland Forum nóg meer de bom zijn dan we nu al zijn
Wat we dus wel moeten hebben zijn emailadressen. Dus als iemand wat heeft, post ze.
Maareh..vind iedereen dit idee oke?? En wie zou er willen helpen bij de uitvoer?
Plan voor de uitvoer:
1) Maak een thread waar mensen vragen in kunnen zetten, met als titel "Pre-Interview Post: "
2) Laat mensen goede vragen bij elkaar gooien
3) Verzamel zelf de beste vragen, en stop deze in een goede mail
4) Zet bij de mail een introductie over Tranceaddict.com: wie we zijn, wat we doen, en vooral ook: hoeveel members we TOTAAL hier hebben op het HELE forum. Dat soort dingen trekt ze over de streep meestal. Zet erbij iets slijmerigs van: "Als u toevallig nog enkele minuten overheeft, zou u dan willen kijken naar.....".
Een voorbeeld mail kun je HIER vinden!!!
5) Stuur het interview op, hoor je binnen een week niets, stuur een reminder.
6) Als je antwoord hebt, laat hem even aan wat meer mensen lezen voor je hem post.
7) Maak een goede post, met een GOEDE layout (dus ook BOLD enzo gebruiken). Laat deze post ook lezen aan de geinterviewde, en mail deze de locatie waar het interview te lezen is.
Belangrijk: Schrijf dit interview in het ENGELS
8) Voeg een aantal foto's toe van de betreffende DJ, alsmede een biografie, die vast wel ergens op het internet te vinden is.
Op / aanmerkingen aan deze lijst even doorgeven....
Ideeën tot nu toe
Magrec - DJ Quintin, San, C-jay
Tango - Benny Rodriguez / Marco V - Cross
Mido - Luna
Tais - Precision
Tijs08 - Kid Vicious & Dj MARK STABLE
Raoul - Johan Gielen
Last edited by SnuggLe on Jan-16-2003 at 14:13
|