|
Ja de här settet låter mycket trevligt ! Synd mitt ljudkort är fuckat annars hade jag rippat detta
Vill bara säga till dom som lyssar via min radio också att dom MSN ljuden som ni/vi hör är inte från min dator utan det måste vara från di.fm vilket är lite amatör tycker jag 
___________________
www.Steveheden.se
|