Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Cosmic Gate
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
Exclamation Cosmic Gate

Tjoho!

Vilket röj det var i malmö igår, när nic från cosmic gate förärade malmö den äran att spela!

Bra tryck hela kvällen, fast som vi kom överens så kändes det lite skumt att en så stor dj spelandes på en sån liten klubb hehe

Kändes även som en enda stor återföreningsfest, jag måste ha känt hälften av alla som var där hehe

Old Post Mar-15-2003 14:44  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ja fan de var så jävla kul igår... fan va han rocka golvet.... Anneli var riktigt bra hon med !

Måste ju berätta det att jag lämnade över en kopia av min Cosmic Gate video på CD till Nic innan han spelade och snackade även lite med han, mycke trevlig kille måste jag säga, fötterna på jorden.... *respect*
Har kort på när han håller min skiva *stolt*, ganska coolt sen när jag filma han i båset, då mitt under settet och när jag filmar så drar han fram min skiva å visar för kameran... ha ha kul

En tjej från tranceclubber.com har en massa bilder som hon slängt upp...

Kolla in dom här

www.rejva.nu

Fick den stora äran att träffa både reveal och Irish på festen.... sipowitz träffar man titt som tätt numer... partyfreak

Jag

Sipo

Även reveal finns på bild... säg till om du inte vill ha bilden uppe å du hemlige

Nic Chagall

Irish i mitten... trevlig prick

Old Post Mar-15-2003 17:02  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002

ja det var inte dåligt alls, han körde väl nästan exakt samma set som på trance energy eller? synd man inte var där...

och synd att malmö inte har något fetare ställe ändå, då hade det blitt ännu bättre

han hade ju lika gärna kunnat spela på Club AmnesiA i lund, bättre lokal ju (får ta in 50 pers mindre totalt men vi har ju iaf större dansgolv och bättre ljud/ljus och stämning)

Old Post Mar-15-2003 18:16  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jävligt nöjd med kvällen!
najs att träffa steve också
fan va jag alltid lyckas med att se helt cp ut på kort

Old Post Mar-15-2003 20:01 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

finally

vem ser inte cepe ut på bild? Du gör det iaf med klass...
ser ut som en väldigt avancerad dans det där....

Sipo kör på "phone home" dansen

Old Post Mar-15-2003 20:10 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

haha d e sant det där me kort... hoppas jag

Old Post Mar-16-2003 11:38  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

haha va snygga ni är grabbar... synd att man inte kunde åka dit.. har ont med pengar för tillfället.. ska iaf till sthlm den 29:e o sen valborgskryssen.. =D

Old Post Mar-16-2003 11:44  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by mindshooter

Den är grym den dansen...

Old Post Mar-16-2003 13:14  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

ser ut som ni hade det kul.

om det var fast samma set de spelade på TE då var ni jävligt lycklig skitkult var det

Old Post Mar-16-2003 13:49  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
finally

vem ser inte cepe ut på bild? Du gör det iaf med klass...
ser ut som en väldigt avancerad dans det där....

hahaha, garvade sönder när jag såg det där
måste jag köra på nästa fest!

Old Post Mar-16-2003 14:45 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
desphyxia
tranceaddict in training

Registered: Mar 2003

Jag var i GBG igår när Nic spelade. Fan va bra!!! Hela kvällen var helt underbar

bilder från festen finns på www.liquidsunset.org

Old Post Mar-16-2003 17:56  Sweden
Click Here to See the Profile for desphyxia Click here to Send desphyxia a Private Message Visit desphyxia's homepage! Add desphyxia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by desphyxia
Jag var i GBG igår när Nic spelade. Fan va bra!!! Hela kvällen var helt underbar

bilder från festen finns på www.liquidsunset.org

fina bilder måste jag säga.. du o nic.. hehe =D

Old Post Mar-16-2003 18:03  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Cosmic Gate
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse track from WMC, Roger Sanchez [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAbove & Beyond - Tongue Of God [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:08.

Forum Rules: