|
nou, ze hebben een kans, Roda moet gewoon keihard verliezen van RKC, en als AJAX gewoon wint van AZ (niet al te moeilijk dacht ik zo) zijn ze 3de, als Ajax verliest zijn ze dik de lul want dan worden ze met een beetje pech nog 7de gewoon
oh ja, Roda mag ook gelijk spelen an Ajax winnen, dan is ajax ook 3de
hebben jullie dat doelsaldo gezien van ajax, dat is echt goed!!!!!! (niet beter dan PSV, maar dan nog hebben ze het meest gescoord van allemaal)
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|